loading...
انجام پروژه های وکا weka
صادقی بازدید : 6 سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

انجام پروژه های وکا ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار وکا توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های وکا میتوانید با شماره در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام @ پیام دهید.

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های وکا خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله در انجام پروژه وکا آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه وکا در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 
وکا چیست ؟

وکا یا Weka یکی از قوی ترین  نرم افزارهای داده کاوی در حوزه تحلیل داده می باشد که کاربرد اصلی آن در تحلیل داده های متن باز می باشد. انجام پروژه های وکا اهمیت فراوانی در تحلیل حجم عظیمی از داده ها با فرمت های مختلف دارد. هدف از طراحی وکا استفاده از الگوهای یادگیری ماشین برای تحلیل داده می باشد. وکا همچنین توانایی ﺁﻧﺎﻟﻴﺰ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎ ﻭ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﯽ آنها را دارد. وکا دارای قابلیت های فراوانی از جمله متن باز بودن ، دارا بودن ابزارهای گرافیکی، محیط کاربر پسند و سرعت بالا در تحلیل داده می باشد. وکا قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی داده با فرمت های مختلف دارد و بطور کامل در محیط جاوا توسعه یافته است این نرم افزار دارای محیط کارپسند و ساده بوده و متن باز است و به کاربران امکان تغییر در کدها و الگوریتم های خود میدهد. نرم افزار وکا با محیط کاربری بسیار ساده باعث محبوبیات میان کاربران خود شده است همچنین میزان اثربخشی و مقایسه دقیق و علمی این ابزارها زمانی محقق میشود که از جنبه های متفاوت و متعددی مثل تنوع انواع و فرمت داده های ورودی ، الگوریتمها پیاده سازی شده، واسطهای کاربر پسند روشهای ارزیابی نتایج، روشهای مصور سازی ، روشهای پیش پردازش داده ها، ، حجم ممکن برای پردازش داده ها ، پلت فرم های سازگار برای اجرا،‌ قیمت و در دسترس بودن نرم افزار صورت میگیرد

محیط وکا با زبان جاوا طراحی و نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است. وکا تقریباا روی هر پلت فرمی اجرا می‏­شود و نیز تحت سیستم عامل­‏های لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی ، آزمایش شده است.وکا در حوزه تحلیل دیتا بسیار مناسب می باشد و قادرهست با انواع الگوریتم های مربوطه نتایج مورد نظر در این حوزه را بدهد با اشکال گرافیکی و محیط کاربری بسیار قدرتمند کار را برای کاربران تحلیل بسیار آسوده کرده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار وکا داشتن محیط گرافیکی بسیار جذاب در تحلیل انواع داده می باشد داشتن انواع ابزارهای تحلیل داده وکا را از سایر نرم افزارهای این حوزه جدا کرده است همچنین وکا به دلیل قابلیت انالیز دیتاهای بزرگ یک نرم افزار تجاری در این حوزه می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های وکا را میتواند انجام بدهد؟
انجام پروژه با نرم افزار وکا
انجام پروژه دانشجویی وکا
انجام پروژه کلاسی با وکا
انجام تمرین وکا
مراحل مدل سازی در نرم افزار وکا

۱-  ورود داده: در این گام اول ، باید داده‌های مورد نظر را به نرم افزار وارد کنیم.

۲- پیش پردازش داده: در مرحله دوم ، باید داده‌ها را پیش پردازش کنیم ، مانند حذف داده‌های نامعتبر، تبدیل داده‌های عددی به دسته‌ ای

۳- انتخاب الگوریتم: گام سوم مهم ترین مرحله می باشد و باید الگوریتم مناسب را برای تحلیل داده‌ها در وکا انتخاب کنیم.

۴-  آموزش الگوریتم: در این مرحله، باید الگوریتم انتخاب شده در وکا را با استفاده از داده‌های آموزشی آموزش دهیم.

۵- اعتبارسنجی: در مرحله پنجم، باید عملکرد الگوریتم را با استفاده از داده‌های تست اعتبارسنجی کنیم.

۶- پیش بینی: در این مرحله، باید الگوریتم را برای پیش بینی داده‌های جدید استفاده نماییم.

۷- ارزیابی: در این مرحله، باید عملکرد الگوریتم را با استفاده از معیارهای ارزیابی مختلف، مانند دقت و صحت، ارزیابی نماییم

۸- اجرا و مشاهده خروجی : در مرحله آخر باید پروژه ایجاد کرده در وکا را اجرا کرده و خروجی را مشاهده کنیم

 
ضرورت استفاده از وکا در حوزه داده کاوی

یکی از اصلی ترین کاربردهای نرم افزار وکا در انجام پروژه داده کاوی می باشد این نرم افزار با داشتن محیط گرافیکی بسیار جذاب و داشتن ابزاهای کافی برای الگوریتم های داده کاوی مورد توجه استفاده کنندگان قرار گرفته است  وکا را میتوان سردمدار نرم افزار در داده کاوی دانست و بهترین نرم افزار در برای داده هایی که حتما باید الگوریتم حل شوند به شمار می آید همچنین نرم افزار وکا یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مورد استفاده در زمینه یادگیری ماشین و داده کاوی است. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از الگوریتم های مختلف، داده های خود را تحلیل کرده و نتایج را به صورت گرافیکی و آماری مشاهده نمایند

 
آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار Weka

1- بخش Explorer : این بخش برای تحلیل داده ها و انجام تحلیل های داده های برزرگ و مختلف استفاده می شود.

2- بخش Preprocess : این بخش برای پیش پردازش داده ها استفاده می شود. در اینجا می توانید داده های خود را تمیز کنید و مقداردهی اولیه انجام داد.

3- بخش Visualize : در این بخش می توان داده های خود را به صورت گرافیکی نمایش داد.

4- بخش Clustering : در این بخش می توان الگوریتم های خوشه بندی را بر روی داده های خود اعمال کرد.

5- بخش Classification : در این بخش می توان الگوریتم های طبقه بندی را بر روی داده های خود اعمال کرد.

6-  Association : در این بخش می توان الگوریتم های جستجوی الگو را بر روی داده های خود اعمال کرد.

 
اهمیت نرم افزار وکا در چیست؟

نرم افزار وکا یک نرم افزار اوپن سورس جهت پیاده سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشین و داده کاوی است. از این نرم افزار برای حل مسائل داده کاوی در دنیای واقعی استفاده می‌شود. نرم افزار داده کاوی وکا به زبان جاوا نوشته شده است و تقریبا روی همه سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها قابل اجراست. در حقیقت وکا مجموعه ه­ای از الگوریتم­‏های روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده­‏ها می‏­باشد. این نرم­افزار به گونه­ای طراحی شده است که می‏­توان به سرعت، روش­‏های موجود را به صورت انعطاف­ پذیری روی مجموعه ­‏های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم­افزار، پشتیبانی ‏‏های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی ­‏های تجربی فراهم می‏­کند. این پشتیبانی ‏ها، آماده سازی داده­‏های ورودی، ارزیابی آماری چارچوب­‏ های یادگیری و نمایش گرافیکی داده های ورودی و نتایج یادگیری را در بر می­گیرند.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه R

انجام پروژه رپیدماینر

انجام پروژه کلمنتاین
کاربردهای نرم افزار وکا

۱- قابلیت دریافت داده ها در فرمت های مختلف به عنوان ورودی

۲- توانایی پیاده سازی انواع الگوریتم های کلاسترتینگ

۳- ارائه خروجی از تحلیل داده ها به صورت گرافیکی

۴- قابلیت دریافت خروجی از سایر نرم افزارهای تحلیل داده

۵- منبع باز بودن وکا و قابلیت تغییر بر روی کدهای آن

 

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


مراحل انجام پروژه وکا

ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
بررسی دقیق و کارشناسی پروژه وکا توسط مجریان گروه متلب پروژه.
اعلام هزینه و قیمت پروژه وکا براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
ارسال پروژه وکا توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.
 

سفارش پروژه وکا با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های وکا با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه وکا به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه دانشجویی وکا دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه وکا چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه وکا خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه وکا وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه وکا منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری وکا

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه وکا در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود
انجام پروژه وکا Weka

گروه آریاپروژه با  داشتن ده هامجری  متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی وکا را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.

انجام پروژه وکا  شاپ در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه  وکا خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه وکا با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه وکا در اریاپروژه  با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام Mnik60@ پیام دهید.
وکا چیست؟

 در دانشگاه (ویکاتو)Waikato در نیوزلند نرم­ افزار eka توسعه یافته است و اسم آن از عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” استخراج گشته است. همچنین Weka ، نام پرنده­ای با طبیعت جستجوگر است که پرواز نمی‏­کند و در نیوزلند، زنده گی میکند.

انجام پروژه های وکا weka
انجام پروژه داده کاوی با نرم افزار وکا

از آنجایی که بیش تر پروژه های دادهکاوی با نرم افزار وکا انجام میشود،متخصصین آریا پروژه با متوانند با تمام مهارت های خود به شما پروژه های داده کاوی وکا را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت برای شما انجام دهد.
آریا پروژه چه نوع پروژه های وکا رامیتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار وکا

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


انجام پروژه های وکا با قیمت کم

انجام پروژه داده کاوی با نرم افزار وکا
  فعالیت های دیگر آریا پروژه
انجام پروژه های پایتون

انجام پروژه های متلب

انجام پروژه های مهندسی مکانیک

انجام پروژه های مهندسی عمران

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های مهندسی نفت

انجام پروژه ها مهندسی شیمی

انجام پروژه های مهندسی پزشکی
مراحل انجام پروژه های وکا در آریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    در ابتدا پروژه وکا از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.
      مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاه ترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.
    درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.
    ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
    پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.
    درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.
     و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

نحوه سفارش پروژه وکا در آریاپ
معرفی نرم افزار وکا و کاربردهای آن :

میزکار Weka ، مجموع‌های از الگوریتمهای روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده‌ها میباشد. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که میتوان به سرعت، روشهای موجود را به صورت انعطافپذیری روی مجموعه‌های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم‌افزار، پشتیبانی‌های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی های تجربی فراهم میکند. این پشتیبانی‌ها، آماده سازی داده‌های ورودی، ارزیابی آماری چارچوبهای یادگیری و نمایش گرافیکی داده‌های ورودی و نتایج یادگیری را در بر میگیرند. همچنین، هماهنگ با دامنه وسیع الگوریتمهای یادگیری، این نرم‌افزار شامل ابزارهای متنوع پیش پردازش داده‌هاست.
زبان سازنده وکا:

این سیستم به زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است.Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا میشود و نیز تحت سیستم عاملهای لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی، آزمایش شده است.

انجام پروژه داده کاوی
انجام پروژه کمک آموزشی وکا (weka):

به دلیل اینکه اغلب پروژه هایی که با سایت ما مراجعه می شود پروژه کمک آموزشی است ما پروژه وکا را طوری انجام میدهیم که  پس از انجام پروژه های وکا توسط ما ،خود بتوانید با توضیحات و آموزش هایی که به او می دهیم کار را یاد بگیرد.پروژه های کمک آموزشی وکا را به ما بسپارید.
انجام پروژه های داده کاوی با وکا (weka):

گروه همیارپروژه با هدف انجام پروژه های وکا در زمینه های دسته بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با استفاده از روش ها و الگوریتم های مختلفی نظیر:

     شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون
     شبکه های عصبی مصنوعی با تابع پایه شعاعی
    درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
    مدل های درختی
    ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی
    سیستم استنباط بیزین
    الگوریتم های بوستینگ و بگینگ
    الگوریتم های اپریل
    تحلیل سری های زمانی
    الگوریتم ژنتیک
    الگوریتم یادگیری عمیق
    الگرویتم های ماشین بردار پشتیبانی(svm)
    الگوریتم رگرسون
    و بسیار الگرویتم های دیگر
     پروژه های دانشجویی داده کاوی با روش های

نمونه پروژه های وکا (weka):

گروه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه را با نرم افزار وکا انجام داده که برخی از آنها را در سایت جهت دانلود شما عزیزان قرار داده است.جهت مشاهده پروژه های وکا به لینک روبرو مراجعه نمایید:نمونه پروژه وکا
نحوه سفارش پروژه وکا (weka):

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


    ثبت سفارش پروژه
    مراحل ثبت سفارش در کارت پروژه
    سوالات متداول
    صفر تا صد انجام پروژه وکا (weka) در کارت پروژه
    داده کاوی چیست و در چه زمینه‌هایی کاربرد دارد؟
    بهترین نرم‌افزارهای داده کاوی کدام‌اند؟
    آشنایی با نرم‌‌افزار وکا weka و انجام پروژه وکا
    ویژگی‌های نرم‌افزار وکا | انجام پروژه وکا
    معرفی پایگاه‌های اطلاعات علمی برای تهیه مقالات مورد نیاز برای انجام پروژه های وکا
    انجام مقاله، پروپوزال و پایان‌نامه با انجام پروژه وکا چه ارتباطی دارد؟
    انجام پروژه داده کاوی با نرم افزار وکا در چه زمینه‌هایی کاربرد دارد؟
    انجام پروژه های کارشناسی با نرم افزار وکا و مشکلات دانشجویان برای کار با این نرم‌افزار
    تکنیک‌های مهم داده کاوی و انجام پروژه وکا با نرم‌افزار وکا کدام‌اند؟
    دانش و شرایط مورد نیاز برای انجام پروژه weka | پیش‌نیازهای لازم برای انجام پروژه با نرم‌افزار وکا
    چرا برای مشاوره انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی وکا، karet.ir را انتخاب کنیم؟
    چگونه به کارت پروژه اعتماد کنم؟ | گارانتی (تضمین) و راه‌های اعتماد در انجام پروژه وکا
    متخصصان حرفه‌ای انجام پروژه های weka | انجام پروژه وکا در کارت پروژه بر عهده چه کسانی است؟
    مراحل ثبت سفارش پروژه های دانشجویی وکا weka در کارت پروژه چگونه است؟
    آشنایی با ساختار انواع‌ راه‌های سفارش انجام پروژه وکا (weka) به کارشناسان کارت پروژه (سفارش مستقیم، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام)صنایع برای نگارش و چاپ
    هزینه و تعرفه انجام پروژه وکا (weka) در کارت پروژه چگونه تعیین می‌شود؟
    زمان مورد نیاز برای انجام پروژه های دانشجویی وکا چقدر است؟
    معرفی خدمات انجام پروژه های وکا کلیه رشته های مرتبط در کارت پروژه
    فهرست پروژه های وکا قابل انجام در کارت پروژه
    انجام تخصصی پروژه های وکا در کارت پروژه چه قوانینی دارد؟
    استفاده از خدمات پروژه کار با  weka کارت پروژه در چه شهرهایی امکان پذیر است؟
    انجام پروژه های تجاری داده کاوی با وکا در کارت پروژه
    خدمات ما | کارت پروژه چه خدماتی به دانشجویان ارائه می‌دهد؟
        انجام پروژه یادگیری ماشین با وکا
        معرفی خدمات کارت پروژه؛ انجام پروژه های داده کاوی (data mining) با وکا
        انجام پروژه شبیه سازی با وکا
        انجام پروژه
    تماس با ما | ارتباط با کارشناسان کارت برای سفارش انجام پروژه weka
    آیا امکان آموزش انجام پروژه های weka در مجموعه کارت وجود دارد؟
    سخن پایانی راجع‌به انجام پروژه وکا
            برخی عناوین قابل انجام پروژه های وکا weka در Karet:

سوالات متداول
چطور پروژه‌ وکا خود را ثبت کنیم؟
چه اطلاعاتی برای ثبت پروژه وکا مورد نیاز است؟
هزینه و زمان انجام پروژه وکا به چه صورت است؟
مدت زمان لازم برای بررسی پروژه وکا و اعلام نتیجه چقدر است؟
پروژه های شما توسط چه کارشناسانی و با چه کیفیتی انجام می‌شوند؟
با چه تضمینی به تیم کارت پروژه اعتماد کنم؟
صفر تا صد انجام پروژه وکا (weka) در کارت پروژه

انجام پروژه یکی از مراحل مهم تحصیل در تمام رشته‌های دانشگاهی است. خیلی از دانشجویان برای انجام پروژه‌های خود به کمک یا مشاوره نیاز دارند. موسسات مختلفی خدمات دانشجویی نظیر انجام پروژه های وکا weka را ارائه می‌کنند، اما آیا تمام این موسسات صلاحیت لازم برای انجام پروژه وکا شما را دارند؟

مسلما خیر! هر موسسه‌ای شایستگی انج
پروژه چه پروژه های وکا(weka) را می تواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های وکا
    انجام پروژه های داده کاوی و الگوریتم با وکا
    انجام پروژه های کمک درسی وکا
    هزینه مناسب انجام پروژه های وکا

معرفی وکا(weka):

وکا نرم افزاریست که که مخفف عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” می باشد. که در کشور نیوزلند توسعه یافته و نام پرنده هایی که جستجوگر در طبیعت هستند، می باشد. وکا به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است و جهت پیاده سازی الگوریتم های مختلف داده کاوی و یادگیری بکار می رود. این نرم افزار شامل مجموعه ای از الگوریتم های گسسته سازی نیز می باشد. در محیط وکا میتوان مجموعه ای از داده را پیش پردازش نمود. و سپس به یک طرح یادگیری آن را وارد کرد. سپس دسته بندی و عملکرد آنرا مورد تحلیل و بررسی قرار داد
خدمات پایاپروژه در زمینه وکا(weka):

انجام پروژه های جاوا

 انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

انجام پروژه های داده کاوی،

انجام پروژه های متلب
انجام پروژه های کمک درسی وکا(weka):

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه وکا(weka) نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

 

جهت سفارش پروژه وکا(weka) چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه وکا(weka) خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره 09108760286 تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های وکا(weka) چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های وکا(weka)شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های وکا(weka)همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه وکا(weka) مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه وکا(weka) خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
 وکا چیست ؟

 

انجام پروژه های وکا در رایا پروزه با بهترین کیفیت ؛ امروزه نرم افزارهای بسیاری برای کار کردن با داده ‌ها و داده کاوی ساخته شده  و در اختیار کاربران قرار گرفته شده و کاربران می ‌توانند بدون داشتن توانایی ‌های برنامه نویسی بخصوصی از انجام پروژه های وکا  آن‌ها استفاده کنند یکی از مشهور ‌ترین‌های این زمینه داده کاوی ، نرم افزار وکا (Weka) می باشد وکا مخفف شده از Waikato Environment for knowledge Analysis می باشد وکا (WEKA) را می‌توان یک ابزار پیشرفته یادگیری ماشین (Machine Learning) و داده‌کاوی (Data Mining)  نام برد ؛ نرم افزار Weka یک نرم افزار اوپن سورس  می باشد که در جهت پیاده سازی الگوریتم ‌های یادگیری ماشین و داده کاوی است. از این نرم افزار وکا  برای حل کردن مسئله های داده کاوی در دنیای واقعی استفاده می‌شود. نرم افزار داده کاوی وکا به زبان جاوا نوشته شده است و تقریبا روی همه سیستم عامل  ‌ها و پلتفرم‌ها قابل اجرا می باشد .

 
ویژگی های وکا چیست ؟

 

توسعه سریع‌تر مدل‌های یادگیری ماشین

نیاز نداشتن به برنامه نویسی

استفاده از قابلیت های یادگیری عمیق

دارای رابط کاربر گرافیکی

اجرا شدن وکا در سیستم عامل های مختلف

دارای فرمت های گوناگون

 
کاربرد های وکا چیست ؟

 

کاربرد نرم افزار وکا در تحقیق

کاربرد نرم افزار وکا در تجارت

کاربرد نرم افزار وکا در صنعت

کاربرد نرم افزار وکا در آموزش

 

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227

امکانات و قابلیت های وکا چیست ؟

 

آزمایش (Experiments)

گردش کار (Workflow)

مصورسازی (Visualization)

پیش پردازش (Preprocessing)

دسته بندی (Classification)

رگرسیون (Regression)

خوشه بندی (Clustering)

قوانین انجمنی (Association rules)

انتخاب ویژگی (Attribute selection)

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های  وکا شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های وکا می باشد .

 
ارتباط نرم افزار وکا با اکسل

 

نرم افزار وکا دارای امکانات بی شماری است و یکی از این امکانات را میتوان تبادل داده از طریق اکسل به نرم افزار وکا دانست که یکی از مزیت های این نرم افزار پرطرفدار است و یکی دیگر از امکانات عالی آن اپن سورس بودن است که از فردی میتواند تغییرات خود را بر روی این نرم افزار به دلخواه خود اضافه کند.

 
 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های وکا

 

انجام پروژه شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 انجام  پروژه  شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 انجام  پروژه شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 
 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  وکا

 

 سفارش پروژه های وکا حرفه ای

سفارش پروژه های وکا پیشرفته

سفارش پروژه های وکا

سفارش پروژه های مشاوره وکا

سفارش پروژه های تخصصی وکا

سفارش پروژه های کمک آموزشی وکا

سفارش پروژه های وکا در داده کاوی

سفارش پروژه های وکا در پردازش داده

 ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  

خدمات مرتبط

 

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه یونیتی

انجام پروژه های برنامه نویسی

انجام پروژه های نت لوگو
چگونه ثبت سفارش انجام پروژه هایweka  انجام بدم ؟

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا پروژه دو راه وجود دارد :

۱- ثبت سفارش پروژه در سایت

۲-ثبت پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما
انجام پروژه وکا WEKA

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه وکا WEKA است که می تواند تمامی پروژه های وکا WEKA را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده و متخصص در وکا WEKA در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه وکا WEKA گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه وکا WEKA میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش hamyarpaper@ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
وکا WEKA:

«وکا» (WEKA) را می‌توان یک ابزار پیشرفته «یادگیری ماشین» (Machine Learning) و «داده‌کاوی» (Data Mining) برشمرد. این نرم‌افزار رایگان تحت مجوز عمومی «گنو» (GNU- General Public License) قابل استفاده است. این نرم‌افزار شامل مجموعه‌ای از ابزار‌های «بصری سازی» (Visualization)، روش‌های تحلیل داده‌ها و مدل‌های پیش‌بینی است که در یک رابط گرافیکی گرد هم آمده‌اند تا کاربر بهترین شیوه اجرای دستورات را در اختیار داشته باشد.نسخه‌های اولیه وکا را به نام‌های Tcl/Tk می‌شناسیم که بدون استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا تولید شده بودند و بیشتر برای انجام تحلیل‌های داده‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروز نسخه مدرن و به روز WEKA 3 در همه زمینه‌های یادگیری ماشین و داده‌کاوی به کار می‌رود.
چه پروژه هایی با وکا WEKA در همیارپیپر انجام میشود:

انجام پروژه های کمک آموزشی وکا WEKA

انجام پروژه های تحقیقاتی وکا WEKA

انجام پروژه های پایانی وکا WEKA

انجام پروژه های تجاری وکا WEKA


پروژه های دیگری که قابل انجام است.

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های انسیس

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا
زمان بندی پروژه وکا WEKA در همیارپیپر چگونه است؟

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


زمان بندی پروژه وکا WEKA توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه وکا WEKA شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری وکا WEKA کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما پروژه وکا WEKA شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه وکا WEKA و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه وکا WEKA و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه وکا WEKA من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه وکا WEKA شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه وکا WEKA من چقدر زمان خواهد برد؟
a) یا انجام پایان نامه داده کاوی با وکا (weka) امروزه بسیار فراگیر شده است . آکادمی داده کاوی با داشتن بهترین متخصصان در زمینه انجام پروژه های داده کاوی با weka همراه شما خواهند بود .

خدمات ما

    انجام پروژه های داده کاوی در سطح شرکتی
     مشاوره انجام پایان نامه و پروژه های داده کاویانجام پروژه های تحلیل داده ها
     انجام پایان نامه و پروژه های تحیلی سیستم های فروش مدیریت مشتری با استفاده از داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های سیستم های تشخیص نفوذ با استفاده از داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های بخش بندی داده ها
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های امنیت شبکه
    مشاور پایان نامه کارشناسی ارشد داده کاوی
    مشاور انجام پروژه های دانشجویی داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های یادگیری ماشین، پردازش الگو، رباتیک و …
    موضوع پایان نامه ارشد داده کاوی
    موضوع پایان نامه داده کاوی
    پایان نامه ارشد کامپیوتر داده کاوی
    پایان نامه با موضوع شبکه های اجتماع

سفارش انجام پروژه وکا
معرفی نرم افزار وکا (weka) نرم افزارهای متعددی تولید شده اند . مقایسه دقیق و علمی این ابزارها زمانی محقق میشود که  از جنبه های متفاوت و متعددی مثل تنوع انواع و فرمت داده های ورودی، ، الگوریتمها پیاده سازی شده، واسطهای کاربر پسند روشهای ارزیابی نتایج، روشهای مصور سازی ، روشهای پیش پردازش داده ها، ، حجم ممکن برای پردازش داده ها ، پلت فرم های سازگار برای اجرا،‌ قیمت و در دسترس بودن نرم افزار صورت میگیرد . نرم افزار وکا weka  از بهترین نرم افزارهایی است که میشود به آن اشاره کرد که دارای امکانات متعددی است مانند‌ امکان مقایسه خروجی روشهای مختلف با هم، راهنمای خوب، واسط گرافیگی کارآ، سازگاری با سایر برنامه های ویندوزی است .

انجام پروژه داده کاوی با وکh انجام پروژه داده کاوی (weka)

نرم افزار وکا (weka) در میزکار خودش الگوریتم های روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیشپردازش داده ها را برای دسترسی آسان و سرعت عمل هرچه بیشتر نهاده تا به راحتی و منعطف روی مجموعه داده ها آزمایش نمود . از جمله نکات مثبت این نرم افزار پشتیبانی‏‏های ارزشمندی است که برای کل فرآیند داده کاوی ‏های تجربی فراهم می‏کند ، در واقع این پشتیبانی‏ها، آماده سازی دادههای ورودی، ارزیابی آماری چارچوب­های یادگیری و نمایش گرافیکی داده های ورودی و نتایج یادگیری است .نرم افزار وکا دارای ابزارهای متنوع پیش پردازش داده هاست. این جعبه ابزار متنوع از طریق یک واسط متداول به راحتی در دسترس است، به گونه ای که کاربر روش های متفاوت میتواند آن را با یکدیگر مقایسه کند و روش هایی که برای حل مساله مناسب تر است مدح نظر قرار دهد.

نرم­افزار Weka در دانشگاه Waikato واقع در نیوزلند طراحی و توسعه یافته است و اسم آن از عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” استخراج شده است.Weka ، نام پرندهای است که پرواز نمیکند و  طبیعتی جستجوگر دارد و در نیوزلند، یافت می‏ شود. این نرم افزار با زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار پیدا کرده است. Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا می‏ شوداین نرم افزار، یک واسط همگون برای بسیاری از الگوریتم های یادگیری متفاوت، ایجاد کرده که از طریق آن روش ‏های پیش پردازش، پس از پردازش و ارزیابی نتایج طرح های یادگیری روی همه مجموعه های داده موجود، قابل اعمال است.

 نرم افزار وکا دارای چهار واسط کاربری متفاوت می‌باشد

 Explorer: روش‌های مختلف آماده‌سازی، تبدیل و الگوریتم‌های مدلسازی بر روی داده‌ها را اجرا میکند

 Experimenter:  این حالت فقط  اجرای الگوریتم‌های مختلف رده‌بندی را به صورت هم‌زمان و مقایسه نتایج آن‌ها وجود دارد. تمامی شاخص‌های مورد نیاز به منظور بررسی مدل‌های رده بندی در این قسمت تعریف شده و قرار دارند و گزارشات مفصلی را از جمله آزمون T می توان در این قسمت پس از مدلسازی استخراج نمود.

 Knowledge Flow:  یک واسط گرافیکی در این قسمت طراحی شده است که در آن می توان جریان های داده ای مختلف تولید نمود.

 command line interface: امکان مدلسازی توسط کدنویسی خط به خط در این قسمت وجود دارد.در وکا داده ها می توانند به فرمت های مختلف از جمله Excel، CSV و Arff باشند. اما به طور کلی این نرم افزار با داده‌ها به فرمت Arff میانه بهتری دارد.انجام پروژه های داده کاوی با وکا weka

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


توابع که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

    تبدیل متغیرهای گسسته چند مقداری به دو مقداری و تبدیل متغیرهای پیوسته به گسسته
    گسسته سازی بدون نظارت و با نظارت
    روش‌های مختلف برای ادغام مقادیر مختلف متغیرهای گسسته
    جایگذاری مقادیر از دست رفته
    روش‌های نمونه گیری با جایگذاری و بدون جایگذاری و روش‌های پیشرفته تر مانند SMOTE
    روش LOF (Local Outlier Factor) برای پیدا کردن نقاط دورافتاده
    کاهش بعد داده ‌ها با استفاده از تحلیل اجزای اصلی (PCA) و موجک (Wavelet)
    نرمالسازی و استانداردسازی

خوشه‌بندی که در نرم افزار وکا وجود دارد

    روش‌های سلسله مراتبی
    روش‌های برپایه توزیع احتمالی مانند EM
    روش‌های بر پایه مرکز هندسی: kmeans
    روش‌های بر پایه چگالی: DBSCAN و OPTICS

کشف قواعد انجمنی که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

    روش‌های درختی مانند FP growth
    روش Apriori
    کشف قواعد انجمنی متوالی

رده‌بندی معمول و جمعی که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

روش‌های بر پایه بیز: بیز ساده و شبکه بیزی

توابع: ماشین بردار پشتیبان (SVM) که توابع کرنل‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند، شبکه‌های عصبی و رگرسیون لجستیک

KNN: روش‌های برپایه حافظه

درخت‌های تصمیم: الگوریتم‌هایی مانند ID3 و C4.5

روش‌های برپایه قاعده: جداول تصمیم و OneR توانایی ساخت قوانین بر روی تنها یک متغیرانجام پروژه داده کاوی با وکا

ویژگی های نرم افزار وکا (weka)

    محیط های مختلف کاری به منظور سهولت در اجرای مدلسازی های مختلف
    در بردارنده محدوده وسیعی آماده سازی داده‌ها و روش‌های انتخاب ویژگی‌ها به صورت یکپارچه.
    وجود تعداد زیادی شاخص به منظور ارزیابی روش های رده بندی
    محدوده وسیعی از روش های رده بندی

معایب نرم افزار وکا (weka)

    زمان‌بر بودن اجرای مدل‌ها به علت عدم بهینه بودن برخی از آنها
    محدودیت شدید در مصورسازی داده ها
    محدودیت در منابع آموزشی
وکا با قیمت بسیار پایین تر نسبت به قیمت واقعی در فروشگاه قرار گرفته اند تا دسترسی به منابع آموزشی غنی با حداقل هزینه امکان پذیر باشد.

    تحویل آنی

    پس از خرید پروژه آماده Weka لینک آن بصورت آنی و اتوماتیک در درسترس شما قرار خواهد گرفت.
    پروژه های منحصر به فرد وکا

    تمامی پروژه های موجود در فروشگاه پروژه آماده وکا یک دو سه پروژه منحصرا توسط گروه یک دو سه پروژه انجام شده است.

فایل آموزشی و راهنما

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب
11+
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


پروژه آماده وکا آموزشی
100%

تضیمن کیفیت پروژه آماده وکا





پروژه آماده رپیدماینر
سفارش برنامه نویسی با وکا
انجام پروژه وکا(weka)

پایاپروژه مفتخر است با سابقه ۵ ساله در انجام پروژه های وکا(weka) شما دانشجویان را در انجام پروژه های خود همراهی نماید. بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره ۰۹۱۰۸۷۶۰۲۸۶ تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @paya001 با ما در ارتباط باشید.
پایاپروژه چه پروژه های وکا(weka) را می تواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های وکا
    انجام پروژه های داده کاوی و الگوریتم با وکا
    انجام پروژه های کمک درسی وکا
    هزینه مناسب انجام پروژه های وکا

معرفی وکا(weka):

وکا نرم افزاریست که که مخفف عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” می باشد. که در کشور نیوزلند توسعه یافته و نام پرنده هایی که جستجوگر در طبیعت هستند، می باشد. وکا به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است و جهت پیاده سازی الگوریتم های مختلف داده کاوی و یادگیری بکار می رود. این نرم افزار شامل مجموعه ای از الگوریتم های گسسته سازی نیز می باشد. در محیط وکا میتوان مجموعه ای از داده را پیش پردازش نمود. و سپس به یک طرح یادگیری آن را وارد کرد. سپس دسته بندی و عملکرد آنرا مورد تحلیل و بررسی قرار داد
خدمات پایاپروژه در زمینه وکا(weka):

انجام پروژه های جاوا

 انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

انجام پروژه های داده کاوی،

انجام پروژه های متلب
انجام پروژه های کمک درسی وکا(weka):

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه وکا(weka) نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

 

جهت سفارش پروژه وکا(weka) چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه وکا(weka) خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های وکا(weka) چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های وکا(weka)شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های وکا(weka)همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه وکا(weka) مطمئن شوم؟

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه وکا(weka) خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
راه های ثبت سفارش پروژه وکا(weka):

۱-  ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم سایت:

انجام پروژه وکا WEKA

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه وکا WEKA است که می تواند تمامی پروژه های وکا WEKA را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده و متخصص در وکا WEKA در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه وکا WEKA گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه وکا WEKA میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش hamyarpaper@ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
وکا WEKA:
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


«وکا» (WEKA) را می‌توان یک ابزار پیشرفته «یادگیری ماشین» (Machine Learning) و «داده‌کاوی» (Data Mining) برشمرد. این نرم‌افزار رایگان تحت مجوز عمومی «گنو» (GNU- General Public License) قابل استفاده است. این نرم‌افزار شامل مجموعه‌ای از ابزار‌های «بصری سازی» (Visualization)، روش‌های تحلیل داده‌ها و مدل‌های پیش‌بینی است که در یک رابط گرافیکی گرد هم آمده‌اند تا کاربر بهترین شیوه اجرای دستورات را در اختیار داشته باشد.نسخه‌های اولیه وکا را به نام‌های Tcl/Tk می‌شناسیم که بدون استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا تولید شده بودند و بیشتر برای انجام تحلیل‌های داده‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروز نسخه مدرن و به روز WEKA 3 در همه زمینه‌های یادگیری ماشین و داده‌کاوی به کار می‌رود.
چه پروژه هایی با وکا WEKA در همیارپیپر انجام میشود:

انجام پروژه های کمک آموزشی وکا WEKA

انجام پروژه های تحقیقاتی وکا WEKA

انجام پروژه های پایانی وکا WEKA

انجام پروژه های تجاری وکا WEKA


پروژه های دیگری که قابل انجام است.

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های انسیس

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا
زمان بندی پروژه وکا WEKA در همیارپیپر چگونه است؟

زمان بندی پروژه وکا WEKA توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه وکا WEKA شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری وکا WEKA کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما پروژه وکا WEKA شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه وکا WEKA و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه وکا WEKA و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه وکا WEKA من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه وکا WEKA شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه وکا WEKA من چقدر زمان خواهد برد؟ژه داده کاوی با نرم افزار وکا weka

انجام پروژه وکا (weka) توسط تیم همیارپروژه

تیم همیارپروژه آماده انجام پروژه وکا با بهترین کیفیت می باشد.جهت سفارش انجام پروژه وکا (weka) با شماره و یا آیدی تلگرامی @میتوانید تماس حاصل کنید و سریعا کارتان رو سفارش دهید.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

داده کاوی با نرم افزار وکا


معرفی نرم افزار وکا و کاربردهای آن :

میزکار Weka ، مجموع‌های از الگوریتمهای روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده‌ها میباشد. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که میتوان به سرعت، روشهای موجود را به صورت انعطافپذیری روی مجموعه‌های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم‌افزار، پشتیبانی‌های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی های تجربی فراهم میکند. این پشتیبانی‌ها، آماده سازی داده‌های ورودی، ارزیابی آماری چارچوبهای یادگیری و نمایش گرافیکی داده‌های ورودی و نتایج یادگیری را در بر میگیرند. همچنین، هماهنگ با دامنه وسیع الگوریتمهای یادگیری، این نرم‌افزار شامل ابزارهای متنوع پیش پردازش داده‌هاست.


زبان سازنده وکا:

این سیستم به زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است.Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا میشود و نیز تحت سیستم عاملهای لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی، آزمایش شده است.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

انجام پروژه داده کاوی


انجام پروژه کمک آموزشی وکا (weka):

به دلیل اینکه اغلب پروژه هایی که با سایت ما مراجعه می شود پروژه کمک آموزشی است ما پروژه وکا را طوری انجام میدهیم که  پس از انجام پروژه های وکا توسط ما ،خود بتوانید با توضیحات و آموزش هایی که به او می دهیم کار را یاد بگیرد.پروژه های کمک آموزشی وکا را به ما بسپارید.


انجام پروژه های داده کاوی با وکا (weka):

گروه همیارپروژه با هدف انجام پروژه های وکا در زمینه های دسته بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با استفاده از روش ها و الگوریتم های مختلفی نظیر:


 شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون

 شبکه های عصبی مصنوعی با تابع پایه شعاعی

درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی

مدل های درختی

ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی

سیستم استنباط بیزین

الگوریتم های بوستینگ و بگینگ

الگوریتم های اپریل
om
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


ده انجام پروژه وکا با بهترین کیفیت می باشد.جهت سفارش انجام پروژه وکا (weka) با شماره و یا آیدی تلگرامی @میتوانید تماس حاصل کنید و سریعا کارتان رو سفارش دهید.

داده کاوی با نرم افزار وکا
معرفی نرم افزار وکا و کاربردهای آن :

میزکار Weka ، مجموع‌های از الگوریتمهای روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده‌ها میباشد. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که میتوان به سرعت، روشهای موجود را به صورت انعطافپذیری روی مجموعه‌های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم‌افزار، پشتیبانی‌های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی های تجربی فراهم میکند. این پشتیبانی‌ها، آماده سازی داده‌های ورودی، ارزیابی آماری چارچوبهای یادگیری و نمایش گرافیکی داده‌های ورودی و نتایج یادگیری را در بر میگیرند. همچنین، هماهنگ با دامنه وسیع الگوریتمهای یادگیری، این نرم‌افزار شامل ابزارهای متنوع پیش پردازش داده‌هاست.
زبان سازنده وکا:
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


این سیستم به زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است.Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا میشود و نیز تحت سیستم عاملهای لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی، آزمایش شده است.

انجام پروژه داده کاوی
انجام پروژه کمک آموزشی وکا (weka):

به دلیل اینکه اغلب پروژه هایی که با سایت ما مراجعه می شود پروژه کمک آموزشی است ما پروژه وکا را طوری انجام میدهیم که  پس از انجام پروژه های وکا توسط ما ،خود بتوانید با توضیحات و آموزش هایی که به او می دهیم کار را یاد بگیرد.پروژه های کمک آموزشی وکا را به ما بسپارید.
انجام پروژه های داده کاوی با وکا (weka):

گروه همیارپروژه با هدف انجام پروژه های وکا در زمینه های دسته بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با استفاده از روش ها و الگوریتم های مختلفی نظیر:

     شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون
     شبکه های عصبی مصنوعی با تابع پایه شعاعی
    درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
    مدل های درختی
    ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی
    سیستم استنباط بیزین
    الگوریتم های بوستینگ و بگینگ
    الگوریتم های اپریل
 عنوان اولین نرم افزار Source Open در داده کاوی از مقبولیت بسیار باالیی در محافل آکادمیک برخوردار می باشد. پشتیبانی از طیف گسترده ای از الگوریتم های داده کاوی آن را به گزینه ای قابل قبول برای انجام پروژه های تحقیقاتی و دانشگاهی مبدل نموده است.

هرچند این ابزار در پشتیبانی از اجرای فرآیند داده کاوی در قالب پروژه های حرفه ای و بلند مدت دارای ضعف های جدی می باشد اما به علت تنوع زیاد در الگوریتم های مدلسازی به عنوان یک ابزار پرکاربرد در کنار سایر ابزارها مورد استفاده قرار می گیرد.

پروژه وکا weka

تا به امروز نرم افزارهای تجاری و آموزشی فراوانی برای داده کاوی در حوزه های مختلف داده ها به دنیای علم و فناوری عرضه شده اند. هریک از آنها با توجه به نوع اصلی داده هایی که مورد کاوش قرار میدهند، روی الگوریتمهای خاصی متمرکز شده اند. مقایسه دقیق و علمی این ابزارها باید از جنبه های متفاوت و متعددی مانند تنوع انواع و فرمت داده های ورودی، حجم ممکن برای پردازش داده ها، الگـوریتمهای پیاده سـازی شده، روشهای ارزیابی نتایج، روشهای مصـور سـازی، روشهای پیش پردازش داده ها، واسطهای کاربر پسند، پلت‌فرمهای سازگار برای اجرا،قیمت و در دسترس بودن نرم افزار صورت گیرد. از آن میان، نرم افزار Weka با داشتن امکانات بسیار گسترده،امکان مقایسه خروجی روشهای مختلف با هم، راهنمای خوب، واسط گرافیگی کارا، سازگاری با سایر برنامه های ویندوزی، و از همه مهمتر وجود کتابی بسیار جامع و مرتبط با آن [Data Mining, witten et Al. 2005 ] ، معرفی میشود.

یک  پروژه داده کاوی با نرم افزار weka که data base از سایت UCI گرفته شده و از تکنیک های classify و clustering و  association حداقل یکی از هرکدوم انجام شده که دیتاست Pima , Balloons  استفاده گردیده است و همچنین درخت تصمیم j48 , Naive BAyes , Kmeans  در این پروژه بکارگیری شده اند .کل کار پرینت به صورت عکس در word قرار داده شده است.و همچنین به همراه تحلیل و گزارش پروژه نیز می باشد

-
    
خرید و دانلود | 35,000 تومان
نوع فایل :word+pdf | تعداد صفحات :14

گزارش تخلف به پلیس سایت
weka داده کاوی Uci پروژه مقاله   
مطالب مرتبط

    پروژه طراحی وب سایت
    اختلال یادگیری در دانش آموزان
    سیستم های بسته بندی کالا در کانتینر
    طرح توجیهی واحد تولید ی ر
CI استفاده شده است ودر محیط نرم افزار WEKA عمل داده کاوی و تحلیل داده ها انجام می شود.

مقدمه :

درطول سال های اخیر با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و با افزایش داده های دیجیتال و رشد قدرت محاسباتی کامپیوترها ، نرم افزار های تجاری و آموزشی فراوانی برای داده کاوی در حوزه های مختلف عرضه شده اند. استفاده از ابزارهای داده کاوی ، می تواند ماهیت پیچیده ای داده ها و روابط نامحسوس میان این داده ها را مدل کند . در واقع ابزار داده کاوی ، داده را گرفته و یک تصویر از واقعیت را به شکل مدل ایجاد میکند.

داده کاوی به بهره‌گیری از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها به منظور کشف الگوها و روابط معتبری که تاکنون ناشناخته بوده‌اند اطلاق می‌شود.
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


معروف‌ترین ابزارهای داده‌کاوی برای انجام پروژه‌های داده کاوی به ترتیب زیر می باشند:

    آر (زبان برنامه‌نویسی)
    پایتون (زبان برنامه‌نویسی)
    رپیدماینر
    نرم‌افزار وکا
    متلب

در این پروژه هدف پیاده سازی داده کاوی روی داده های دیتا ست های UCI هست ، که برای این کار از یک دیتا از داده های UCI استفاده شده است ودر محیط نرم افزار WEKA عمل داده کاوی و تحلیل داده ها انجام می شود.

معرفی نرم افزار WEKA

نرم افزار WEKA ، نرم افزاری آزاد و اپن سورس است که توسط دانشگاه وایکاتو در نیوزلند طراحی شده است و اسم آن از عبارت " Waikato Environment For Knowledg " استخراج گشته است. این نرم افزار برای نخستین بار در سال 1997 به شکل مدرنش نوشته شده و تحت مجوز GPL

عرضه شد.

نرم افزار WEKA مجموعه ای از الگوریتم های یادگیری ماشین برای انجام وظایف داده کاوی است. این محیط شامل روش هایی برای پردازش اولیه داده ها ، طبقه بندی ،
انجام پروژه های داده کاوی data mining با نرم افزار متلب ، R ، کلمنتاین ، وکا weka ، رپیدماینر ، spss
رده بندی (Classification)
الگوریتم های دسته بندی Classification
خوشه بندی (Clustering)
خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly
پیش بینی (Prediction)
درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree
شبکه عصبی :Neural Net ،perceptron ،AutoMLP
شبکه بیزین : Bayes Net،NaiveBayes
ماشین بردار پشتیبان : SVM ،LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)
رگرسیون : Regression ، Logeistic
الگوریتم های قواعد انجمنی : Apriori ، Carma ، Sequence ، FP-Growth
انتخاب ویژگی (Feature Selection)
نزدیکترین همسایه: KNN
نرم افزار weka RapidMiner
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka
آموزش نرم افزار کلمنتاین Clementine
آموزش نرم افزار IBM SPSS Modeler
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزارClementine
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار IBM SPSS Modeler
فرآیند داده کاوی CRISP-DM
آشنایی با قابلیت های SPSS Modeler
فرآیند داده کاوی در SPSS Modeler
شناسایی و آماده سازی مقدماتی داده ها
فراخوانی داده ها در محیط SPSS Modeler
بررسی مفاهیم Storage و Type و اهمیت آنها
یکپارچه سازی داده ها (Merge and Append)
بررسی شاخص های کیفی داده ها (Data Audit)
مطالعه توصیفی و استنباطی داده ها در SPSS Modeler
مدل های پیش بینی کننده
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler
استفاده از درخت های رگرسیونی به منظور پیش بینی
ساخت مدل های پیش بینی کننده با شبکه های عصبی مصنوعی
ارزیابی مقدماتی مدلهای پیش بینی کننده
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار RapidMiner
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka
مشاوره در زمینه پروژه های داده کاوی
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka RapidMiner
مشاوره در زمینه پروژه های داده کاوی
انجام پروژه داده کاوی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
پیش بینی عود مجدد سرطان پستان به کمک داده کاوی
کاربرد داده کاوی در پیدا کردن انواع خرابی در شبکه ایرانسل
ارائه چارچوبی برای شناسایی رابطه بین خصوصیات دستگیرشدگان با نوع مواد مخدرمکشوفه
تحلیل سبد سهام به منظور شناسایی الگوهای رایج در رفتار سهامداران
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری سرطان ریه
بررسی عوامل موثر بر بیماری افسردگی و ارائه راهکارهایی جهت کاهش آن
طراحی یک متدولوژی مبتنی بر RFMجهت سنجش وفاداری مشتریان
کاربرد داده کاوی در بیمه – قراردادهای سود اور و زیان آور ۱۳۹۳٫۱۲٫۱۰
آموزش نرم افزار کلمنتاین Clementine 12
آموزش نرم ۱۴٫۲ افزارIBM SPSS Modeler
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار Clementine 12
شناسایی و آماده سازی مقدماتی داده ها
فراخوانی داده ها در محیط SPSS Modeler14.2
بررسی مفاهیم Storage و Type و اهمیت آنها
یکپارچه سازی داده ها (Merge and Append)
بررسی شاخص های کیفی داده ها (Data Audit)
مطالعه توصیفی و استنباطی داده ها در SPSS Modeler14.2
مدل های پیش بینی کننده
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler14.2
استفاده از درخت های رگرسیونی به منظور پیش بینی
ساخت مدل های پیش بینی کننده با شبکه های عصبی مصنوعی
ارزیابی مقدماتی مدل های پیش بینی کننده
انجام پروژه های داده کاوی data mining با نرم افزار متلب ، R ، کلمنتاین ، وکا weka ، رپیدماینر ، spss
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپیدماینر rapidminer
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا weka
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler14.2
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان ، خوش خیم و بد خیم
کاربرد داده کاوی در پیش بینی وضعیت تحصیلی دانشجویان با تکنیک های داده کاوی
رگرسیون : Regression ، Logeistic
شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون
درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
مدل های درختی
ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی
سیستم های استنباط فازی
سیستم های استنباط فازی – عصبی
سیستم استنباط بیزین
قواعد انجمنی(Association Rules)
شبکه عصبی مصنوعی یا ANN
عوامل موثر بر بروز بیماری دیابت و ارائه راهکار جهت کاهش آن
کاربرد داده کاوی در اعتیاد به مواد مخدر
نجام پروژه داده کاوی با وکا (weka)

ژوئن 29, 2019 , admin    , بدون دیدگاه   

انجام پروژه های داده کاوی (data mining) ومشاوره پروژه های داده کاوی و انجام پایانامه داده کاوی و طرح های تحقیقاتی با وکا (weka) با کارشناسان و متخصصان ای زد سافت انجام پروژه های داده…

خواندن نوشته →

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


 بروی دیتاست مربوط به کاربران که شامل 6040 رکورد کاربر است. عملیات خوشه بندی با استفاده از الگوریتم k-means انجام می دهد. روش کار بدین صورت است که ابتدا داده های مربوط به کاربران را به نرم افزار داده کاوی وکا وارد نموده، سپس داده ها را جهت افزایش دقت خوشه بندی نرمال سازی می کنیم. پس از نرمال سازی داده ها الگوریتم k-means بروی داده های نرمال شده اعمال می گردد و خروجی را در قالب یک فایل اکسل با اضافه نمودن برچسپ خوشه(Cluster) تولید می کند. ویژگی های مربوط به کاربران عبارتند از :

    کد کاربر
    جنسیت
    شغل
    کد پستی

الگوریتم استفاده شده جهت خوشه بندی کاربران k-means است. معیار خوشه بندی بر اساس اطلاعات دموگرافیک کاربران بوده و از فاصله اقلیدوسی جهت خوشه بندی کاربران استفاده می شود. در این پروژه تعداد خوشه ها را می توان به صورت پویا تعیین نموده و نتایج را مورد بررسی قرار داد.
امکانات اصلی پروژه :

    ارائه یک داکیومنت از نحوه خوشه بندی
    تحویل فایل های تهیه شده با وکا
    ارائه دیتاست خام کاربران با پسوند های .txt , .csv , .xlsx , xls
    امکان دانلود دیتاست کاربران خوشه بندی شده


    پروژه های مشابه نظرات و پیشنهادات آموزشهای مرتبط

[شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در دستگاههای خودپرداز با استفاده از الگوریتم زنبور عسل مصنوعی در Matlab]
شناسایی تراکنش های موفق و نامو ...

    
[شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در دستگاههای خودپرداز با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی MLP در Rapidminer]
شناسایی تراکنش های موفق و نامو ...

    
[شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در دستگاههای خودپرداز با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی MLP در Matlab]
شناسایی تراکنش های موفق و نامو ...
42,800 تومان
    
[پیش بینی بار مصرفی برق با ترکیب الگوریتم ARIME در نرم افزار SPSS]
پیش بینی بار مصرفی برق با ترکی ...

    
[پروژه خوشه بندی بروی متون مربوط به بیماری ها با استفاده از k-means – C#]
پروژه خوشه بندی بروی متون مربو ...

    
[پیش بینی بار مصرفی برق بروی داده های خوشه بندی شده با الگوریتم ARIMA در نرم افزار SPSS]
پیش بینی بار مصرفی برق بروی دا ...

[شبیه سازی Spell Checker با استفاده از روشهای متن کاوی]
شبیه سازی Spell Checker با است ...

    
[پیاده سازی شناسایی بیماری دیابت نوع 2 با الگوریتم SVM با زبان متلب – matlab]
پیاده سازی شناسایی بیماری دیاب ...

    
[پروژه خوشه بندی بار مصرفی با وکا با استفاده از k-means - Weka]
پروژه خوشه بندی بار مصرفی با و ...

    
[پیاده سازی کشف تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با رپیدماینر – شبیه سازی مقاله isi سال 2014]
پیاده سازی کشف تقلب در سیستم ب ...
78,500 تومان
    
[پروژه خوشه بندی کاربران با وکا با استفاده از k-means - Weka]
پروژه خوشه بندی کاربران با وکا ...

    
پروژه های مرتبط :
پروژه خوشه بندی کاربران با وکا با ا ...

    
پیاده سازی کشف تقلب در سیستم بانکدا ...

پروژه خوشه بندی بار مصرفی با وکا ب ...

    
پیاده سازی شناسایی بیماری دیابت نوع ...

شبیه سازی Spell Checker با استفاده ...
تومان
       
شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در ...

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

0936729227


    
شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در ...

    
شناسایی تراکنش های موفق و ناموفق در ...
42,800 تومان
    
پیش بینی بار مصرفی برق با ترکیب الگ ...

    
پروژه خوشه بندی بروی متون مربوط به ...
    
برچسپ ها :
خوشه بندی با وکا, خوشه بندی با weka, خوشه بندی کاربران در وکا, الگوریتم خوشه بندی k-means, الگوریتم k-means در وکا, دانلود الگوریتم خوشه بندی, خوشه بندی کاربران با k-means, دانلود پروژه خوشه بندی, خوشه بندی, الگوریتم k-means, آموزش خوشه بندی در وکا, نرمال سازی در وکا, نرمال سازی داده در weka, ناب پروژه, weka, وکا, آموزش نرم افزار وکا, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد, پروژه دانشجویی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 3,742