loading...
انجام پروژه های وکا weka
صادقی بازدید : 37 شنبه 24 دی 1401 نظرات (0)

انجام پروژه وکا (weka)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


ده انجام پروژه وکا با بهترین کیفیت می باشد.جهت سفارش انجام پروژه وکا (weka) با شماره و یا آیدی تلگرامی @fnalk میتوانید تماس حاصل کنید و سریعا کارتان رو سفارش دهید.

داده کاوی با نرم افزار وکا
معرفی نرم افزار وکا و کاربردهای آن :

میزکار Weka ، مجموع‌های از الگوریتمهای روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده‌ها میباشد. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که میتوان به سرعت، روشهای موجود را به صورت انعطافپذیری روی مجموعه‌های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم‌افزار، پشتیبانی‌های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی های تجربی فراهم میکند. این پشتیبانی‌ها، آماده سازی داده‌های ورودی، ارزیابی آماری چارچوبهای یادگیری و نمایش گرافیکی داده‌های ورودی و نتایج یادگیری را در بر میگیرند. همچنین، هماهنگ با دامنه وسیع الگوریتمهای یادگیری، این نرم‌افزار شامل ابزارهای متنوع پیش پردازش داده‌هاست.
زبان سازنده وکا:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


این سیستم به زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است.Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا میشود و نیز تحت سیستم عاملهای لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی، آزمایش شده است.

انجام پروژه داده کاوی
انجام پروژه کمک آموزشی وکا (weka):

به دلیل اینکه اغلب پروژه هایی که با سایت ما مراجعه می شود پروژه کمک آموزشی است ما پروژه وکا را طوری انجام میدهیم که  پس از انجام پروژه های وکا توسط ما ،خود بتوانید با توضیحات و آموزش هایی که به او می دهیم کار را یاد بگیرد.پروژه های کمک آموزشی وکا را به ما بسپارید.
انجام پروژه های داده کاوی با وکا (weka):

گروه همیارپروژه با هدف انجام پروژه های وکا در زمینه های دسته بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با استفاده از روش ها و الگوریتم های مختلفی نظیر:

     شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون
     شبکه های عصبی مصنوعی با تابع پایه شعاعی
    درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
    مدل های درختی
    ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی
    سیستم استنباط بیزین
    الگوریتم های بوستینگ و بگینگ
    الگوریتم های اپریل
    تحلیل سری های زمانی
    الگوریتم ژنتیک
    الگوریتم یادگیری عمیق
    الگرویتم های ماشین بردار پشتیبانی(svm)
    الگوریتم رگرسون
    و بسیار الگرویتم های دیگر
     پروژه های دانشجویی داده کاوی با روش های

نمونه پروژه های وکا (weka):

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


وژه تاکنون ده ها پروژه را با نرم افزار وکا انجام داده که برخی از آنها را در سایت جهت دانلود شما عزیزان قرار داده است.جهت مشاهده پروژه های وکا به لینک روبرو مراجعه نمایید:نمونه پروژه وکا
نحوه سفارش پروژه وکا (weka):

انجام پروژه های وکا
با ما در ارتباط باشید :
سفارش سریع از تلگرام
سفارش سریع از واتساپ
سفارش سریع از ایتا

انجام پروژه های وکا ⭐ ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار وکا ، انجام پروژه وکا داده کاوی ، سفارش پروژه وکا (weka ) خود را به صدها متخصص حرفه ای متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید

وکا چیست ؟

امروزه نرم افزارهای مختلفی در حوزه داده کاوی معرفی شده اند که وکا از بهترین آنها می باشد این نرم افزار با محیط کاربرب بسیار ساده باعث محبوبیات میان کاربران خود شده است همچنین میزان اثربخشی و مقایسه دقیق و علمی این ابزارها زمانی محقق میشود که از جنبه های متفاوت و متعددی مثل تنوع انواع و فرمت داده های ورودی ، الگوریتمها پیاده سازی شده، واسطهای کاربر پسند روشهای ارزیابی نتایج، روشهای مصور سازی ، روشهای پیش پردازش داده ها، ، حجم ممکن برای پردازش داده ها ، پلت فرم های سازگار برای اجرا،‌ قیمت و در دسترس بودن نرم افزار صورت میگیرد . نرم افزار وکا  از بهترین نرم افزارهایی است که میشود به آن اشاره کرد که دارای امکانات متعددی است مانند‌ امکان مقایسه خروجی روشهای مختلف با هم، راهنمای خوب، واسط گرافیگی کارآ، سازگاری با سایر برنامه های ویندوزی است. این سیستم به زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار یافته است. وکا تقریباا روی هر پلت فرمی اجرا می‏­شود و نیز تحت سیستم عامل­‏های لینوکس، ویندوز، و مکینتاش، و حتی روی یک منشی دیجیتالی شخصی ، آزمایش شده است.وکا در حوزه تحلیل دیتا بسیار مناسب می باشد و قادرهست با انواع الگوریتم های مربوطه نتایج مورد نظر در این حوزه را بدهد با اشکال گرافیکی و محیط کاربری بسیار قدرتمند کار را برای کاربران تحلیل بسیار آسوده کرده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار وکا داشتن محیط گرافیکی بسیار جذاب در تحلیل انواع داده می باشد داشتن انواع ابزارهای تحلیل داده وکا را از سایر نرم افزارهای این حوزه جدا کرده است همچنین وکا به دلیل قابلیت انالیز دیتاهای بزرگ یک نرم افزار تجاری در این حوزه می باشد.
انجام پروژه های داده کاوی با وکا

با توجه به اینکه بیشتر پروژه های داده کاوی با وکا انجام میشود متلب پروژه با داشتن کارگروه تخصصی آمادگی دارد تمامی سفارشات پروژه داده کاوی با وکا شما در تمامی گرایش ها بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل بدهد.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


ما چه نوع پروژه های وکا رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه با نرم افزار وکا
انجام پروژه دانشجویی وکا
انجام پروژه کلاسی با وکا
انجام تمرین وکا

فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه های R

انجام پروژه های رپیدماینر

انجام پروژه های کلمنتاین

انجام پروژه های EViews

 

انجام پروژه وکا با قیمت مناسب

نرم افزار وکا یک نرم افزار اوپن سورس جهت پیاده سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشین و داده کاوی است. از این نرم افزار برای حل مسائل داده کاوی در دنیای واقعی استفاده می‌شود. نرم افزار داده کاوی وکا به زبان جاوا نوشته شده است و تقریبا روی همه سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها قابل اجراست.  در حقیقت وکا مجموعه ه­ای از الگوریتم­‏های روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیش پردازش داده­‏ها می‏­باشد. این نرم­افزار به گونه­ای طراحی شده است که می‏­توان به سرعت، روش­‏های موجود را به صورت انعطاف­پذیری روی مجموعه­‏های جدید داده، آزمایش نمود. این نرم­افزار، پشتیبانی‏‏های ارزشمندی را برای کل فرآیند داده کاوی ­‏های تجربی فراهم می‏­کند. این پشتیبانی‏ها، آماده سازی داده­‏های ورودی، ارزیابی آماری چارچوب­‏های یادگیری و نمایش گرافیکی داده های ورودی و نتایج یادگیری را در بر می­گیرند.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


کاربردهای نرم افزار وکا در داده کاوی

یکی از اصلی ترین کاربردهای نرم افزار وکا در انجام پروژه های داده کاوی می باشد این نرم افزار با داشتن محیط گرافیکی بسیار جذاب و داشتن ابزاهای کافی برای الگوریتم های داده کاوی مورد توجه استفاده کنندگان قرار گرفته است  وکا را میتوان سردمدار نرم افزار در داده کاوی دانست و بهترین نرم افزار در برای داده هایی که حتما باید الگوریتم حل شوند به شمار می آید ولی برای داده های تحلیلی و آماری مناسب نیست نرم افزار spss تولید شرکت ibm بهترین انتخاب برای افراد درگیر پردازش اطلاعات هستند که میتوانند پروژه spss را با این نوع داده ها با آسودگی انجام بدهند.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


ویژگی های نرم افزار وکا

    وکا یک ابزار رایگان یادگیری ماشین با رابط کاربری گرافیکی ساده است
    وکا یک ابزار یادگیری ماشین مستقل از پلت فرم است.
    وکا شامل 49 ابزار پیش پردازش داده است.
    وکا شامل 76 الگوریتم طبقه بندی و رگرسیون است
    وکا شامل 8 الگوریتم خوشه بندی است.
    وکا دارای 15 الگوریتم انتخاب ویژگی است.

به متخصص پروژه وکا مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه وکا در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت وکا را انتخاب کرده اید.

نحوه انجام سفارش پروژه در موسسه متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه وکا توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه وکا براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه وکا توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


نحوه سفارش پروژه وکا به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های وکا خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نمایید برای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه وکا به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای انجام پروژه های وکا با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه وکا به چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه های وکا را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با 200 استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه وکا به چه صورت است ؟

با توجه به تجربه 7 ساله متلب پروژه در انجام پروژه های وکا و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.

هزینه انجام پروژه وکا با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

هزینه انجام پروژه وکا با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه وکا در متلب پروژه چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


برای ثبت سفارش  می توانید مستقیما از
انجام پروژه وکا Weka

با  داشتن ده هامجری  متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی وکا را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.

انجام پروژه وکا  شاپ در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه  وکا خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه وکا با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه وکا در اریاپروژه  با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام Mnik60@ پیام دهید.
وکا چیست؟

 در دانشگاه (ویکاتو)Waikato در نیوزلند نرم­ افزار eka توسعه یافته است و اسم آن از عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” استخراج گشته است. همچنین Weka ، نام پرنده­ای با طبیعت جستجوگر است که پرواز نمی‏­کند و در نیوزلند، زنده گی میکند.

انجام پروژه های وکا weka
انجام پروژه داده کاوی با نرم افزار وکا

از آنجایی که بیش تر پروژه های دادهکاوی با نرم افزار وکا انجام میشود،متخصصین با متوانند با تمام مهارت های خود به شما پروژه های داده کاوی وکا را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت برای شما انجام دهد.
آریا پروژه چه نوع پروژه های وکا رامیتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار وکا

انجام پروژه های وکا با قیمت کم

انجام پروژه داده کاوی با نرم افزار وکا
  فعالیت های دیگر آریا پروژه
انجام پروژه های پایتون

انجام پروژه های وکا -Weka
 انجام پروژه های وکا

انجام پروژه های وکا - رایا پروژه

 
 وکا چیست ؟

 

انجام پروژه های وکا در رایا پروزه با بهترین کیفیت ؛ امروزه نرم افزارهای بسیاری برای کار کردن با داده ‌ها و داده کاوی ساخته شده  و در اختیار کاربران قرار گرفته شده و کاربران می ‌توانند بدون داشتن توانایی ‌های برنامه نویسی بخصوصی از انجام پروژه های وکا  آن‌ها استفاده کنند یکی از مشهور ‌ترین‌های این زمینه داده کاوی ، نرم افزار وکا (Weka) می باشد وکا مخفف شده از Waikato Environment for knowledge Analysis می باشد وکا (WEKA) را می‌توان یک ابزار پیشرفته یادگیری ماشین (Machine Learning) و داده‌کاوی (Data Mining)  نام برد ؛ نرم افزار Weka یک نرم افزار اوپن سورس  می باشد که در جهت پیاده سازی الگوریتم ‌های یادگیری ماشین و داده کاوی است. از این نرم افزار وکا  برای حل کردن مسئله های داده کاوی در دنیای واقعی استفاده می‌شود. نرم افزار داده کاوی وکا به زبان جاوا نوشته شده است و تقریبا روی همه سیستم عامل  ‌ها و پلتفرم‌ها قابل اجرا می باشد .

 
ویژگی های وکا چیست ؟

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


توسعه سریع‌تر مدل‌های یادگیری ماشین

نیاز نداشتن به برنامه نویسی

استفاده از قابلیت های یادگیری عمیق

دارای رابط کاربر گرافیکی

اجرا شدن وکا در سیستم عامل های مختلف

دارای فرمت های گوناگون

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


 
کاربرد های وکا چیست ؟

 

کاربرد نرم افزار وکا در تحقیق

کاربرد نرم افزار وکا در تجارت

کاربرد نرم افزار وکا در صنعت

کاربرد نرم افزار وکا در آموزش

 
امکانات و قابلیت های وکا چیست ؟

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


آزمایش (Experiments)

گردش کار (Workflow)

مصورسازی (Visualization)

پیش پردازش (Preprocessing)

دسته بندی (Classification)

رگرسیون (Regression)

خوشه بندی (Clustering)

قوانین انجمنی (Association rules)

انتخاب ویژگی (Attribute selection)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های  وکا شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های وکا می باشد .

 
ارتباط نرم افزار وکا با اکسل

 

نرم افزار وکا دارای امکانات بی شماری است و یکی از این امکانات را میتوان تبادل داده از طریق اکسل به نرم افزار وکا دانست که یکی از مزیت های این نرم افزار پرطرفدار است و یکی دیگر از امکانات عالی آن اپن سورس بودن است که از فردی میتواند تغییرات خود را بر روی این نرم افزار به دلخواه خود اضافه کند.

 
 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های وکا

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


انجام پروژه شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 انجام  پروژه  شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 انجام  پروژه شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 
 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  وکا

 

 سفارش پروژه های وکا حرفه ای

سفارش پروژه های وکا پیشرفته

سفارش پروژه های وکا

سفارش پروژه های مشاوره وکا

سفارش پروژه های تخصصی وکا

سفارش پروژه های کمک آموزشی وکا

سفارش پروژه های وکا در داده کاوی

سفارش پروژه های وکا در پردازش داده

 ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی 

 مطلب با موضوع «پروژه وکا(Weka)» ثبت شده است
پیاده سازی پایان نامه: پیش بینی ریزش مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی

پیاده سازی پایان نامه: پیش بینی ریزش مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی

رویگردانی مشتریان یا ریزش مشتری، اصطلاحی تجاری اســت که برای از دست رفتن مشــتریان استفاده می‌شود. سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند بانک‌ها، شرکت‌های مخابراتی، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتــی (ISP)، شرکت‌های تلویزیون کابلی، شرکت‌های بیمه و غیره اغلب از رویگردانی مشــتریان و نرخ از دست دادن مشــتریان به‌عنوان یکی از معیارهای کلیدی سنجش در کسب‌وکار استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که هزینه نگهداری یک مشتری موجود بسیار کمتر از هزینه جذب یک مشتری تازه است. بنابراین این نوع بنگاه‌های اقتصادی، اغلب واحدها و بخش‌هایی به نام خدمات مشــتریان دارند که سعی می‌کنند مشــتریان رویگردان را دوباره بازگردانند زیرا مشــتریان قدیمی معمولاً ارزش بیشــتری از مشتریان جدید خلق می‌کنند. برای مطالعه ی بیشتر کلیک کنید.

در این پروژه، با استفاده از تکنیک های داده کاوی راهکاری برای پیش بینی ریزش مشتری ارائه می شود.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


ادامه مطلب
پیاده سازی مقاله: روش جدید تشخیص فیشینگ مبتنی بر ترکیب الگوریتم پنگوئن و داده کاوی

پیاده سازی مقاله: روش جدید تشخیص فیشینگ مبتنی بر ترکیب الگوریتم پنگوئن و داده کاوی

چکیده:

با دسترسی آسان به اینترنت، بسیاری از کسب و کارها فعالیت های خود را در شبکه های وابسته به اینترنت انجام می دهند. اما هموره مخاطرات امنیتی از جمله حملات فیشینگ این کسب و کارها را تهدید می کنند. تعدد ویژگی های صفحات وب، منجر به استفاده از روش های انتخاب ویژگی و ترکیب آنها با روش های یادیگیر به منظور تشخیص فیشینگ شده است. عملکرد مناسب الگوریتم فرا ابتکاری پنگوئن در یافتن پاسخ بهینه، ایده اصلی این مقاله جهت بررسی نحوه عملکرد این الگوریتم در مسئله تشخیص فیشینگ بوده است. بنابراین از تریکب الگوریتم پنگوئن در فاز انتخاب ویژگی با شبکه عصبی مصنوعی در فاز تشخیص فیشینگ استفاده شده است. برای آموزش و ارزیایی روش پینشهادی از یک مجموعه داده با 11055 نمونه وبسایت های فیشینگ و عادی استفاده شده است. نتایج پیاده سازی در محیط متلب نشان می دهد با افزایش اندازه جمعیت و تعداد تکرار در الگوریتم بهینه سازی پنگوئن، مقدار متوسط تابع انتخاب ویژگی 69.57%، و شاخص RMSE حدود 24.56% کاهش یافته است. همچنین روش پیشنهادی در مقایسه با شبکه عصبی مصنوعی چند لایه حدود 29.16% خطای کمتر در تشخیص فیشینگ را نشان می دهد.

ادامه مطلب
پیاده سازی مقاله: شناسایی و کشف بیماری آلزایمر با کمک داده کاوی و درخت تصمیم بهینه شده

پیاده سازی مقاله: شناسایی و کشف بیماری آلزایمر با کمک داده کاوی و درخت تصمیم بهینه شده

چکیده:

امروزه بیماری آلزایمر بسیار شیوع پیداکرده است و تشخیص سریع آن یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که می تواند در پیشگیری و درمان افرادب سیار موثر واقع شود. از این رو در این تحقیق روشی برای پیش بینی بیماری آلزایمر ارائه شده است. در اینجا با استفاده از الگوریتم ژنتیک ویژگی های موثر شناسایی می شوند تا اینکه تعداد ویژگی ها کاهش یافته و تنها ویژگی های موثرتر شناسایی شوند و در ادامه با استفاده از درخت تصمیم گیری سعی شده است تا راه حلی بیان شود که با استفاده از پارامترهایی که از طریق داده کاوی به دست آمده است بیماری آلزایمر در افراد پیش بینی شود. سیستم ارائه شده در اینجا قادر است تا تصمیماتی را اتخاذ کند که این تصمیمات می تواند در جهت رسیدن به سیستمی توصیه گر خود مختار بسیار سودمند باشد. سربار محاسباتی روش پیشنهادی (O(n و سرابر حافظه (O(mn می باشد که در ان m تعداد ویژگی های دیتاست می باشد.

ادامه مطلب
پیاده سازی مقاله: استفاده از تکنیک های متن کاوی در تجزیه و تحلیل احساسات کاربران ایرانی LinkedIn

پیاده سازی مقاله: استفاده از تکنیک های متن کاوی در تجزیه و تحلیل احساسات کاربران ایرانی LinkedIn

چکیده:

امروزه با استفاده روزافزون از شبکه های اجتماعی شاهد حجم انبوهی ازنظرات کاربران درارتباط با موضوعات مختلف هستیمکه مطالعه و تحلیل نظرات در حجم انبوه با مشکلات زیادی روبرو بوده و کاربرد تکنیک های علمی نوین ضرورتی اجتناب ناپذیرمی باشد. در این پژوهش با کاربرد تکنیک متن کاوی و تحلیل محتوا پدیده های اقتصادی سال 1398 را در شبکه اجتماعی LinkedIn مورد مطالعه و بررسی قرار داده و تمام پست های انتشار یافته شامل؛ 2800 پست را در چهار گروه؛ تورم و افزایش هزینه های زندگی و افزایش قیمت کالا ها، افزایش دستمزد کارگران و کارمندان، افزایش نرخ بیکاری، تغییر نرخ ارز رده بندی و همبستگی بین رده ها را با ویژگی کاربران توصیف نموده است. پست های کاربران به کمک نرم افزار rapidmainer و الگوریتم های متن کاوی مورد تحلیل قرار گرفت و در پایان به این نتیجه رسیدیم که احساسات و فعالیت های کاربران در شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم با ویژگی های شخصی آنها دارد.

ادامه مطلب
پروژه داده کاوی تشخیص سرطان با نرم افزار وکا(Weka)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان:

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا(Weka)، مجموعه داده های مربوط به سرطان (انواع سرطان) مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

ادامه مطلب
دریافت ویدیو آموزشی نرم افزار وکا - دسته بندی
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
عقیده کاوی نظرات کاربران دیجی کالا با نرم افزار وکا (Weka)

سفارش انجام پروژه عقیده کاوی نظرات کاربران دیجی کالا:

رشد استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، باعث ایجاد متون انبوهی حاوی عقاید افراد شده‌است که در گذشته قابل ثبت نبوده‌اند. آگاهی از عقاید افراد برای بسیاری از امور مرتبط با تصمیم‌گیری اهمیّت فراوانی دارد. متن‌کاوی که شاخه‌ای از داده‌کاوی است، اطلاعات مفیدی را از متن استخراج می‌کند، ولی برای استخراج عقاید باید سراغ روش‌های پیشرفته‌تری رفت. عقیده‌کاوی به عنوان شاخه‌ای از متن‌کاوی با تمرکز بر روی استخراج عقاید شناخته می‌شود.

عقیده‌کاوی کاربردهای فراوانی دارد. از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به دنبال‌کردن عقاید مردم توسط سیاستمداران، آگاهی تولیدکنندگان از سطح رضایت مشتریان و پیش‌بینی تغییرات بازار با توجه به نظرات افراد اشاره کرد. سرعت زیاد و هزینهٔ کم مهم‌ترین عوامل جایگزین‌کردن عقیده‌کاوی با روش‌های سنتّی (به کمک نیروی انسانی) هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد عقیده کاوی کلیک کنید.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا (Weka)، مجموعه داده های مربوط به نظرات کاربران دیجی کالا مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

ادامه مطلب
پروژه داده کاوی تشخیص مشکلات ارتوپدی با نرم افزار وکا(Weka)

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص مشکلات ارتوپدی:

جراحی ارتوپدی (Orthopedic surgery) یا استخوان‌پزشکی به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد جراحی ارتوپدی و انواع آن کلیک کنید.

در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا(Weka)، مجموعه داده های مربوط به مشکلات ارتوپدی مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

ادامه مطلب
دریافت ویدیوی آموزشی عقیده کاوی به کمک نرم افزار وکا(WEKA)
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
دریافت ویدیو آموزشی نرم افزار وکا - آشنایی با محیط نرم افزار
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
پروژه داده کاوی تشخیص تقلب در کارت های اعتباری با نرم افزار وکا (Weka)

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص تقلب در کارت های اعتباری:

به دلیل ضعف های امنیتی سیستم پردازش کارت هـای بـانکی، تقلـب در آن هـا رونـد رو به گسترشی دارد و خسارت های زیادی وارد می کند. تقلب در کارت های بانکی به یکی از راه های کسب درآمد بـرای مجرمـان تبـدیل شـده اسـت. به همین دلیل مسئله ی تقلب برای بانـکهـا و مؤسسه ها اهمیت بالایی دارد. رویکردهای تشخیص تقلب به طور گسترده به دو دسته تقسیم می شوند. مورد اول، تشخیص سو استفاده است که تلاش می کند که موارد مشاهده شده قبلی را در قالب یک الگو یا امضا تشخیص دهد. مورد دوم، تشخیص ناهنجاری است که تلاش می کند تا یک مشخصه از تاریخچه عملکرد برای هر کاربر ایجاد کرده و سپس با هرگونه انحراف به قدر کافی بزرگ، پی به یک رفتار مشکوک می برد.

در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا (Weka)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص تقلب در کارت های اعتباری مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


ادامه مطلب
پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم (Direct marketing) با نرم افزار وکا (Weka)

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم:

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا (Weka)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

ادامه مطلب
پروژه داده کاوی امتیاز اعتباری (Credit scoring) با نرم افزار وکا (Weka)

سفارش انجام پروژه داده کاوی امتیاز اعتباری:

امتیاز اعتباری یک عبارت عددی است که با تکنیک‌های آماری و بر اساس اطلاعات واقعی که بیانگر وضعیت جاری و سابقه‌ای فرد یا شرکت هستند محاسبه می‌شود. امتیاز اعتباری یک نمره قابل مقایسه است؛ لذا تصمیم‌گیری بر این مبنا، در مقایسه با روش‌های سلیقه‌ای و گزارش‌های متنی، به مراتب قابل اطمینان‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد امتیازاعتباری کلیک کنید.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


در این پروژه، با استفاده از نرم افزار وکا (Weka)، مجموعه داده های مربوط به امتیاز اعتباری مورد بررسی قرار گرفته است. راهکارهای متعدد پاکسازی داده ها، دسته بندی، خوشه بندی بر روی داده ها اعمال شده است و نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

ادامه مطلب

جام پروژه داده کاوی با وکا (weka) یا انجام پایان نامه داده کاوی با وکا (weka) امروزه بسیار فراگیر شده است . آکادمی داده کاوی با داشتن بهترین متخصصان در زمینه انجام پروژه های داده کاوی با weka همراه شما خواهند بود .

خدمات ما

    انجام پروژه های داده کاوی در سطح شرکتی
     مشاوره انجام پایان نامه و پروژه های داده کاویانجام پروژه های تحلیل داده ها
     انجام پایان نامه و پروژه های تحیلی سیستم های فروش مدیریت مشتری با استفاده از داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های سیستم های تشخیص نفوذ با استفاده از داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های بخش بندی داده ها
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های امنیت شبکه
    مشاور پایان نامه کارشناسی ارشد داده کاوی
    مشاور انجام پروژه های دانشجویی داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های یادگیری ماشین، پردازش الگو، رباتیک و …
    موضوع پایان نامه ارشد داده کاوی
    موضوع پایان نامه داده کاوی
    پایان نامه ارشد کامپیوتر داده کاوی
    پایان نامه با موضوع شبکه های اجتماع

سفارش انجام پروژه وکا
معرفی نرم افزار وکا (weka) نرم افزارهای متعددی تولید شده اند . مقایسه دقیق و علمی این ابزارها زمانی محقق میشود که  از جنبه های متفاوت و متعددی مثل تنوع انواع و فرمت داده های ورودی، ، الگوریتمها پیاده سازی شده، واسطهای کاربر پسند روشهای ارزیابی نتایج، روشهای مصور سازی ، روشهای پیش پردازش داده ها، ، حجم ممکن برای پردازش داده ها ، پلت فرم های سازگار برای اجرا،‌ قیمت و در دسترس بودن نرم افزار صورت میگیرد . نرم افزار وکا weka  از بهترین نرم افزارهایی است که میشود به آن اشاره کرد که دارای امکانات متعددی است مانند‌ امکان مقایسه خروجی روشهای مختلف با هم، راهنمای خوب، واسط گرافیگی کارآ، سازگاری با سایر برنامه های ویندوزی است .

انجام پروژه داده کاوی با وکh انجام پروژه داده کاوی (weka)

نرم افزار وکا (weka) در میزکار خودش الگوریتم های روز یادگیری ماشینی و ابزارهای پیشپردازش داده ها را برای دسترسی آسان و سرعت عمل هرچه بیشتر نهاده تا به راحتی و منعطف روی مجموعه داده ها آزمایش نمود . از جمله نکات مثبت این نرم افزار پشتیبانی‏‏های ارزشمندی است که برای کل فرآیند داده کاوی ‏های تجربی فراهم می‏کند ، در واقع این پشتیبانی‏ها، آماده سازی دادههای ورودی، ارزیابی آماری چارچوب­های یادگیری و نمایش گرافیکی داده های ورودی و نتایج یادگیری است .نرم افزار وکا دارای ابزارهای متنوع پیش پردازش داده هاست. این جعبه ابزار متنوع از طریق یک واسط متداول به راحتی در دسترس است، به گونه ای که کاربر روش های متفاوت میتواند آن را با یکدیگر مقایسه کند و روش هایی که برای حل مساله مناسب تر است مدح نظر قرار دهد.

نرم­افزار Weka در دانشگاه Waikato واقع در نیوزلند طراحی و توسعه یافته است و اسم آن از عبارت “Waikato Environment for knowledge Analysis” استخراج شده است.Weka ، نام پرندهای است که پرواز نمیکند و  طبیعتی جستجوگر دارد و در نیوزلند، یافت می‏ شود. این نرم افزار با زبان جاوا نوشته شده و بر اساس لیسانس عمومی و فراگیر GNU انتشار پیدا کرده است. Weka تقریباً روی هر پلت فرمی اجرا می‏ شوداین نرم افزار، یک واسط همگون برای بسیاری از الگوریتم های یادگیری متفاوت، ایجاد کرده که از طریق آن روش ‏های پیش پردازش، پس از پردازش و ارزیابی نتایج طرح های یادگیری روی همه مجموعه های داده موجود، قابل اعمال است.

 نرم افزار وکا دارای چهار واسط کاربری متفاوت می‌باشد

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


 Explorer: روش‌های مختلف آماده‌سازی، تبدیل و الگوریتم‌های مدلسازی بر روی داده‌ها را اجرا میکند

 Experimenter:  این حالت فقط  اجرای الگوریتم‌های مختلف رده‌بندی را به صورت هم‌زمان و مقایسه نتایج آن‌ها وجود دارد. تمامی شاخص‌های مورد نیاز به منظور بررسی مدل‌های رده بندی در این قسمت تعریف شده و قرار دارند و گزارشات مفصلی را از جمله آزمون T می توان در این قسمت پس از مدلسازی استخراج نمود.

 Knowledge Flow:  یک واسط گرافیکی در این قسمت طراحی شده است که در آن می توان جریان های داده ای مختلف تولید نمود.

 command line interface: امکان مدلسازی توسط کدنویسی خط به خط در این قسمت وجود دارد.در وکا داده ها می توانند به فرمت های مختلف از جمله Excel، CSV و Arff باشند. اما به طور کلی این نرم افزار با داده‌ها به فرمت Arff میانه بهتری دارد.انجام پروژه های داده کاوی با وکا weka

توابع که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

    تبدیل متغیرهای گسسته چند مقداری به دو مقداری و تبدیل متغیرهای پیوسته به گسسته
    گسسته سازی بدون نظارت و با نظارت
    روش‌های مختلف برای ادغام مقادیر مختلف متغیرهای گسسته
    جایگذاری مقادیر از دست رفته
    روش‌های نمونه گیری با جایگذاری و بدون جایگذاری و روش‌های پیشرفته تر مانند SMOTE
    روش LOF (Local Outlier Factor) برای پیدا کردن نقاط دورافتاده
    کاهش بعد داده ‌ها با استفاده از تحلیل اجزای اصلی (PCA) و موجک (Wavelet)
    نرمالسازی و استانداردسازی

خوشه‌بندی که در نرم افزار وکا وجود دارد

    روش‌های سلسله مراتبی
    روش‌های برپایه توزیع احتمالی مانند EM
    روش‌های بر پایه مرکز هندسی: kmeans
    روش‌های بر پایه چگالی: DBSCAN و OPTICS

کشف قواعد انجمنی که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


    روش‌های درختی مانند FP growth
    روش Apriori
    کشف قواعد انجمنی متوالی

رده‌بندی معمول و جمعی که در نرم افزار وکا (weka) وجود دارد

روش‌های بر پایه بیز: بیز ساده و شبکه بیزی

توابع: ماشین بردار پشتیبان (SVM) که توابع کرنل‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند، شبکه‌های عصبی و رگرسیون لجستیک

KNN: روش‌های برپایه حافظه

درخت‌های تصمیم: الگوریتم‌هایی مانند ID3 و C4.5

روش‌های برپایه قاعده: جداول تصمیم و OneR توانایی ساخت قوانین بر روی تنها یک متغیرانجام پروژه داده کاوی با وکا

انجام پروژه داده کاوی با وکا (weka)


انجام پروژه های داده کاوی (data mining) ومشاوره پروژه های داده کاوی و انجام پایانامه داده کاوی و طرح های تحقیقاتی با وکا (weka) با کارشناسان و متخصصان
ای زد سافت انجام پروژه های داده کاوی با weka خدمت شما خواهند بود .
سرویس ها ما در زمینه داده کاوی (data mining)

    انجام پروژه های تجاری داده کاوی
    مشاوره پروژه و پایانامه های داده کاوی وانچام پروژه های داده کاوی
    انجام پروژه های  داده کاوی کارهای تحقیقاتی وسیستم فروش و بازاریابی
    پیاده سازی مقالات و پانامه های مربوط به سیستم های تشخص هک و نفوذ با استفاده از روش های داده کاوی
    مشاور انجام پایان نامه و پروژه های سیستم های تشخیص نفوذ با استفاده از داده کاوی
    مشاوره و انجام مقالات وپروژه ها و پایانامه در سگمنت (بخش بندی) داده
    مشاره پایانامه های دانشجویی داده کاوی (دیتا ماینینگ)
    مشاوره انجام پروژه های داده کاوی و مشاوره پایانامه داده کاوی امنیت داده ها و شبکه داده کاوی
    مشاوره و تحلیل پروژه های مربوط به دارو سازی داده کاوی
    مشاوره وپیاده سازی پروژه های دانشجویی داده کاوی
    مشاوره و پیاده سازی پروژه های تجاری واداری داده کاوی
    پیاده سازی ومشاوره پروژه های داده کاوی و یادگیری ماشین وتشخیص الگو
    موضوعاع داده کاوی و پروژه های مربتط داده کاوی موضوعات پایانامه داده کاوی
    موضوع پایان نامه داده کاوی
    موضوعات داده کاوی مرتبط با شبکه های کامپیوتری
    موضوعات داده کاوی مرتبط با شبکه های اجتماعی

معرفی محیط سافت ور (برنامه ) داده کاوی وکا (weka)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


معرفی امکانات نرم افزار داده کاوی وکا (weka)

نرم افزار وکا از قسمت های مختلفی تشکیل شده شمال خواندن انواع داده ها با فرمت های مختلف -الگوریتمهای پیاده سازی شده -انترفیس (رابط کاربری قوی)-روش پیش پردازش داده ها-روشهای ارزیابی نتایج الگوریتم های مختلف-متدهای مصور سازی داده ها-امکان پیاده سازی انواع الگوریتم های داده کاوی با زبان برنامه نویسی جاوا با پلت فرم وکا وامکانات متعددی که نرم افزار وکا فراهم کرده است که در زیر بصورت کامل اشاره خواهیم کرد .
معرفی نرم افزار داده کاوی weka (وکا)

نرم افزار های مختلفی در زمینه داده کاوی و یادگیری ماشین تولید شده است .نرم افزاهای مختلف زمانی قابل مقایسه است که تنوع و ورود داده ها با فرمت های مختلف والگوریتم های مختلف پیاده سازی شده وانترفیس کاربری و روش های تحلیل ومقایسه نتایج الگوریتم ها و روش های پیش پردازش داده ها وبستر ه فراهم شده برای اجرای برنامه وقیمت آن در دسترس بودن انجام گرفته باشد.نرم افزار داده کاوی وکا (weka) با رابط کاربری آسان و تعداد زیاد الگوریتم های پیاده سازی شده وقابلیت مقایسه نتایج الگوریتم ها وراهنمای خوب کارایی بیشتری با

weka

در نرم افزار داده کاوی وکا محوعه از الگوریتم های داده کاوی بصورت آماده برای دسترسی بهتر در اختیار کاربران می گذارد.

نرم افزار وکا (weka ) مجموعه از ابزارهای پیش پردازش داده ها ومجوعه از روش های آماری ویادگیری ماشین وروش های ارزیابی انها ونمایش گرافیکی داده های ورودی را فراهم می کند.

نرم افزار وکا دانشگاه ویکاتو در نیوزلند ایجاد و پیشرفت داده شدو اسمه خودرا از جمله

“Waikato Environment for knowledge Analysis ” بر گرفته است .

همچنین وکا اسمه نوعی پرنده است که بی پرواز است و در نیوزلند زیست می کند.برنامه وکا داده کاوی به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است بر اساس لایسنس gnu منتشر یافته است .نرم افزار داده کاوی وکا بر روی سیستم عاملهای مختلف اجرا می گردد.

این نرم افزار رابط گرافیکی  همسان را برای همه الگوریتم ها فراهم کرده است که از طریق این رابط گرافیکی  همه اعمال پیش پردازش و پس پردازش وروش های ارزیابی رو انجام داد.

نرم افزار داده کاوی وکا الگوریتم های مختلف لرنینگ ماشین رو بصورت پیش فرض داردو به راحتی می توان به آن مجموعه از داده ها رو تست کرد.

این نرم افزار داده کاوی ابزار های متفاوتی را برای تبدیل داده با یکدیگر همانند گسسته سازی فراهم می آورد .

نرم افزار وکا روش های داده کاوی نظیر کلاسبندی – خوشه بندی-رگرسیون -شبکه های عصبی -درخت تصمیم -بردار پشتیبان وقواع
نجام پروژه های داده کاوی با نایم ، اورنج ،وکا ، رپیدماینر ، کلمنتاین ، weka rapidminer clementine12

شماره تماس :

دسته بندی : خدمات

متعلق به : پروژه های داده کاوی

محل : قزوین - همه شهر ها

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276





لینک : ---

قیمت : تماس بگیرید

آدرس :

سفارش پروژه فقط در زمینه داده کاوی با نرم افزار های ذیل پذیرفته می ...
سفارش پروژه فقط در زمینه داده کاوی با نرم افزار های ذیل پذیرفته می ... سفارش پروژه فقط در زمینه داده کاوی با نرم افزار های ذیل پذیرفته می شود :
انجام پروژه های داده کاوی (Data Mining) در زمینه های رده بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با استفاده از روش ها و الگوریتم های مختلفی نظیر:
1 -Ann)شبکه عصبی مصنوعی)
2 - شبکه های عصبی مصنوعی (RBF)
3 - درخت تصمیم--هرس درخت تصمیم--درخت تصمیم با شاخص جینی و آنتروپی
4 - بگینگ  و بوستینگ
5 - ماشین بردار پشتیبان
6-ماشین بردار پشتیبان با بهینه ساز ازدحام ذرات
8 - سیستم استنباط بیزین
10-الگوریتم ژنتیک , ازدحام ذرات
11-الگوریتم های فراابتکاری
12-قواعد همسایگی با fp-growth,apriory
13-تحلیل نتایج با رسم نمودار Roc
14-انواع مختلف روش های انتخاب ویژگی:شاخص ریلیف، ازدحام ذرات،شاخص جینی و ...
15-انواع روش های نمونه برداری و بیش نمونه گیری
16-روش های حل مشکل رده نامتوازن
17-تشخیص داده پرت با کانزدیکترین همسایه)Knn
18-تشخیص داده پرت محلی
انجام پروژه های رپیدماینر در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین قیمت با مشاوره وآموزش اجرای پروژه
انجام پروژه های داده کاوی با مشاوره و آموزش اجرا جهت ارایه پروژه

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا Weka

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپیدماینر RapidMiner

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler14.2

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276


انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار نایم knime

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار RStudio

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار اورنج کانواس Orange Canvas

انجام پروژه های متن کاوی text mining با نرم افزار رپیدماینر rapidminer

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکترای داده کاوی

مشاوره و انجام پایان نامه و پروژه های کارشناسی ارشد داده کاوی در زمینه های :

الگوریتم های دسته بندی Classification

درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree

شبکه عصبی :Neural Net ،perceptron ،AutoMLP

شبکه بیزین : Bayes Net،NaiveBayes

ماشین بردار پشتیبان : SVM ،LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)

رگرسیون : Regression ، Logeistic

نزدیکترین همسایه: KNN

الگوریتم های خوشه بندی Clustering

خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly

الگوریتم های قواعد انجمنی : Apriori ، Carma ، Sequence ، FP-Growth

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

انجام پروژه های داده کاوی data mining با نرم افزار متلب ، R ، کلمنتاین ، وکا weka ، رپیدماینر ، spss
رده بندی (Classification)
الگوریتم های دسته بندی Classification
خوشه بندی (Clustering)
خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly
پیش بینی (Prediction)
درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree
شبکه عصبی :Neural Net ،perceptron ،AutoMLP
شبکه بیزین : Bayes Net،NaiveBayes
ماشین بردار پشتیبان : SVM ،LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)
رگرسیون : Regression ، Logeistic
الگوریتم های قواعد انجمنی : Apriori ، Carma ، Sequence ، FP-Growth
انتخاب ویژگی (Feature Selection)
نزدیکترین همسایه: KNN
نرم افزار weka RapidMiner
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka
آموزش نرم افزار کلمنتاین Clementine
آموزش نرم افزار IBM SPSS Modeler
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزارClementine
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار IBM SPSS Modeler
فرآیند داده کاوی CRISP-DM
آشنایی با قابلیت های SPSS Modeler
فرآیند داده کاوی در SPSS Modeler
شناسایی و آماده سازی مقدماتی داده ها

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

فراخوانی داده ها در محیط SPSS Modeler
بررسی مفاهیم Storage و Type و اهمیت آنها
یکپارچه سازی داده ها (Merge and Append)
بررسی شاخص های کیفی داده ها (Data Audit)
مطالعه توصیفی و استنباطی داده ها در SPSS Modeler
مدل های پیش بینی کننده
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler
استفاده از درخت های رگرسیونی به منظور پیش بینی
ساخت مدل های پیش بینی کننده با شبکه های عصبی مصنوعی
ارزیابی مقدماتی مدلهای پیش بینی کننده
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار RapidMiner
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka
مشاوره در زمینه پروژه های داده کاوی
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار weka RapidMiner
مشاوره در زمینه پروژه های داده کاوی
انجام پروژه داده کاوی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
پیش بینی عود مجدد سرطان پستان به کمک داده کاوی
کاربرد داده کاوی در پیدا کردن انواع خرابی در شبکه ایرانسل
ارائه چارچوبی برای شناسایی رابطه بین خصوصیات دستگیرشدگان با نوع مواد مخدرمکشوفه
تحلیل سبد سهام به منظور شناسایی الگوهای رایج در رفتار سهامداران

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری سرطان ریه
بررسی عوامل موثر بر بیماری افسردگی و ارائه راهکارهایی جهت کاهش آن
طراحی یک متدولوژی مبتنی بر RFMجهت سنجش وفاداری مشتریان
کاربرد داده کاوی در بیمه – قراردادهای سود اور و زیان آور ۱۳۹۳٫۱۲٫۱۰
آموزش نرم افزار کلمنتاین Clementine 12
آموزش نرم ۱۴٫۲ افزارIBM SPSS Modeler
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار Clementine 12
شناسایی و آماده سازی مقدماتی داده ها
فراخوانی داده ها در محیط SPSS Modeler14.2
بررسی مفاهیم Storage و Type و اهمیت آنها
یکپارچه سازی داده ها (Merge and Append)
بررسی شاخص های کیفی داده ها (Data Audit)
مطالعه توصیفی و استنباطی داده ها در SPSS Modeler14.2
مدل های پیش بینی کننده
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler14.2
استفاده از درخت های رگرسیونی به منظور پیش بینی
ساخت مدل های پیش بینی کننده با شبکه های عصبی مصنوعی
ارزیابی مقدماتی مدل های پیش بینی کننده
انجام پروژه های داده کاوی data mining با نرم افزار متلب ، R ، کلمنتاین ، وکا weka ، رپیدماینر ، spss
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپیدماینر rapidminer
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا weka
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

SPSS Modeler14.2
انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12
کاربرد داده کاوی در بیماری سرطان ، خوش خیم و بد خیم
کاربرد داده کاوی در پیش بینی وضعیت تحصیلی دانشجویان با تکنیک های داده کاوی
رگرسیون : Regression ، Logeistic
شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون
درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی
مدل های درختی
ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی
سیستم های استنباط فازی
سیستم های استنباط فازی – عصبی
سیستم استنباط بیزین
قواعد انجمنی(Association Rules)
شبکه عصبی مصنوعی یا ANN
عوامل موثر بر بروز بیماری دیابت و ارائه راهکار جهت کاهش آن
کاربرد داده کاوی در اعتیاد به مواد مخدر
کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری- کالاهای مرجوعی
کاربرد داده کاوی در شناسایی باکتری ها
کاربرد داده کاوی بر تصادفات جاده ای و ارائه راهکار های برای کاهش آن
هرس درخت تصمیم
کاربرد داده کاوی در روش های پیشگیری از بارداری
درخت تصمیم با شاخص جینی
آنتروپی
درخت تصمیم C5.0
درخت های تصمیم CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree
بگینگ و بوستینگ
ماشین بردار پشتیبان
کاربرد داده کاوی در تشخیص اختلالات در کبد

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

ماشین بردار پشتیبان با بهینه ساز ازدحام ذرات
سیستم استنباط بیزین
شبکه عصبی Neural Net ، perceptron ،AutoMLP
الگوریتم ژنتیک
کاربرد داده کاوی در تشخیص بیماری هپاتیت
کاربرد داده کاوی در بازی شطرنج
داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های قواعد انجمنی (Association Rules)
داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های وب سرویس
کاربرد داده کاوی در بیماری تیروئید
داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های متن کاوی
کاربرد داده کاوی در ثبت نام در مهد کودک
داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های اینترنت اشیاء
داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های قواعد همسایگی با fp-growth,apriory
کاربرد داده کاوی در پیش بینی درآمد
داده کاوی در پیش بینی سرطان سینه با استفاده از ماموگرافی
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری مزمن کلیه
کاربرد داده کاوی در پزشکی : سوءتغذیه
الگوریتم های فراابتکاری
آموزش نرم افزار کلمنتاین Clementine 12
آموزش نرم ۱۴٫۲ افزارIBM SPSS Modeler
فرآیند داده کاوی CRISP-DM
آشنایی با قابلیت های SPSS Modeler14.2
فرآیند داده کاوی در SPSS Modeler14.2
شناسایی و آماده سازی مقدماتی داده ها
فراخوانی داده ها در محیط SPSS Modeler14.2
بررسی مفاهیم Storage و Type و اهمیت آنها
یکپارچه سازی داده ها (Merge and Append)
بررسی شاخص های کیفی داده ها (Data Audit)
مطالعه توصیفی و استنباطی داده ها در SPSS Modeler14.2
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler14.2
استفاده از درخت های رگرسیونی به منظور پیش بینی
ساخت مدل های پیش بینی کننده با شبکه های عصبی مصنوعی
طبقه بندی با انواع درخت های تصمیم در SPSS Modeler14.2
ارزیابی مقدماتی مدل های پیش بینی کننده
انجام پروژه های داده کاوی رشته مهندسی کامپیوتر
انجام پروژه های داده کاوی هوش مصنوعی
انجام پروژه های داده کاوی رشته مهندسی برق
انجام پروژه های داده کاوی دانشجویی
انجام پروژه های داده کاوی سازمانی
انجام پروژه های داده کاوی data mining با نرم افزار متلب ، R ، کلمنتاین ، وکا weka ، رپیدماینر ، spss
ماشین بردار پشتیبان SVM مانند LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)
تحلیل نتایج با رسم نمودار Roc
انواع مختلف روش های انتخاب ویژگی:شاخص ریلیف، ازدحام ذرات،شاخص جینی و …
کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری – تحلیل سبد بازار
انواع روش های نمونه برداری و بیش نمونه گیری
کاربرد داده کاوی در مخابرات ، سفارشی سازی در خدمات به مشتریان
تشخیص داده پرت با کانزدیکترین همسایه
تشخیص داده پرت محلی
رده بندی (Classification)
وب کاوی (Web Mining)
انتخاب ویژگی (Feature Selection)
کاربرد داده کاوی در پیش بینی شرکت های ورشکسته از نظر اقتصادی
کاربرد داده کاوی در بازاریابی بانکی
کاربرد داده کاوی بر روابط بین نمرات آزمون های ورودی با عملکرد شغلی و وضعیت ارتقاء آنان
کاربرد داده کاوی در تشخیص شناسایی ایمیل های اسپم
متن کاوی (Text mining)
کاربرد داده کاوی در تشخیص قارچ های سمی از غیر سمی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

کاربرد داده کاوی در تشخیص بیماری اپاندیس
درخت تصمیم با شاخص جینی و آنتروپی
پیش بینی عودمجدد سرطان پستان به کمک داده کاوی
کاربرد داده کاوی در هدفمند کردن انتخاب رشته دانشگاهی کاربرد داده کاوی در پیش بینی تصادفات جاده ای
شبکه های عصبی PCNN
بررسی الگوریتم های مختلف شبکه های گیرید
کاربرد داده کاوی در شناسایی نوع خودرو
سیستم پشتیبان تصمیم جهت کاهش تصادفات جاده ای
کاربرد داده کاوی در رای گیری در گنگره امریکا
کاربرد داده کاوی در پیش بینی شرایط مختلف پوست
چارچوب برای شناسایی رابطه بین خصوصیات دستگیر شدگان با نوع مواد مخدر
کاربرد داده کاوی در پیش بینی میزان مصرف برق مشترکین
کاربرد داده کاوی در رضایت شهروندان از خدمات ودفاتر الکترونیک
طراحی متدلوژی RFM جهت سنجش وفاداری مشتریان بانک
تحلیل رفتار مشترکین تلفن ثابت شرکت مخابرات
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری دیابت
کاربرد داده کاوی در مدیریت بانکداری – مشتریان خوش حساب و بد حساب
بهبود اعتبار سنجی مشتریان بانک با رویکرد رده بندی
مشاوره و آموزش جهت انجام پروژه های دانشجویی (پروژه دانشجویی) برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشور
انجام کلیه پروژه های تحقیقاتی درزمینه مختلف
مشاوره رایگان وآموزش انتخاب موضوع پایان نامه
کاربرد داده کاوی در پیش بینی بیماری تیروئید
بینایی ماشین Image Processing & Machine vision
پایان نامه ارشد پردازش تصوبر
پایان نامه کارشناسی ارشد بیگ دیتا
پایان نامه ارشد اینرتنت اشیا
پروژه های دیتافیوژن
انجام تحقیق های آشنایی با وب معنایی
انجام تحقیق های اصول وب
انجام تحقیق های شناسه های یکتا در وب
انجام تحقیق های پروتکل انتقال ابرمتن
انجام تحقیق های مقدمه ای بر وب معنایی
انجام تحقیق های مشکلات وب امروزی
انجام تحقیق های تکنولوژی های وب معنایی
انجام تحقیق های موتورهای جستجوی معنایی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

انجام تحقیق های مروری بر مفاهیم XML
انجام تحقیق های معرفی زبان XML و ویژگی های آن
انجام تحقیق های ساختار XML
انجام تحقیق های عناصر XML
انجام تحقیق های صفات XML
انجام تحقیق های فضای نام در XML
انجام تحقیق های تعریف هستی شناسی
انجام تحقیق های هستی شناسی در وب معنایی
انجام تحقیق های مولفه های هستی شناسی
انجام تحقیق های توصیف منابع وب
انجام تحقیق های RDF
انجام تحقیق های مبانی و اصول RDF
انجام تحقیق های شناسه گذاری منابع
انجام تحقیق های گزاره ها در RDF
انجام تحقیق های نمایش گزاره ها در انواع مدل های RDF
انجام تحقیق های RDF و پایگاه های داده رابطه ای
انجام تحقیق های RDF / XML
انجام تحقیق های RDFS
انجام تحقیق های RDFS
انجام تحقیق های تعاریف و ساختار RDFS
انجام تحقیق های زبان های هستی شناسی و RDFS
انجام تحقیق های استدلال نحوی با قوانین استنتاج
انجام تحقیق های هستی شناسی در OWL
انجام تحقیق های فضاهای نام و سرایند
انجام تحقیق های ویژگی ها در OWL
انجام تحقیق های زبان هستی شناسی وب OWL 2
انجام تحقیق های زبان های پرس و جو OWL
انجام پروژه های SPARQL زبان پرس و جوی RDF
انجام تحقیق های کوئری های ساده SPARQL
انجام تحقیق های الگوهای گراف ساده
انجام تحقیق های گره های خالی در SPARQL
انجام تحقیق های الگوهای گراف پیچیده
انجام تحقیق های کوئری های با مقادیر داده
انجام تحقیق های نتایج در SPARQL
انجام تحقیق های SWRL زبان توصیف قاعده
انجام تحقیق های مقدمه ای بر

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

SWRL
انجام تحقیق های مبانی SWRL
انجام تحقیق های انواع اتم های SWRL
انجام تحقیق های توصیف قواعد در هستی شناسی
انجام تحقیق های استفاده از تحدیدها
انجام تحقیق های مهندسی هستی شناسی
انجام تحقیق های آشنایی با نرم ‌افزار Protégé
انجام تحقیق های آشنایی با اجزای آنتولوژی های OWL
انجام پروژه طراحی یک آنتولوژی OWL
انجام تحقیق های مشخصات ویژگی های اشیای OWL
انجام تحقیق های ویژگی های فانکشنال معکوس در وب معنایی
انجام تحقیق های ویژگی های انتقالی در وب معنایی
انجام تحقیق های ویژگی های متقارن در وب معنایی
انجام تحقیق های ویژگی های نامتقارن در وب معنایی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

انجام تحقیق های ویژگی های انعکاسی در وب معنایی
انجام تحقیق های ویژگی های غیر انعکاسی در وب معنایی
انجام پروژه های نرم ‌افزار Protégé
انجام پروژه های ایجاد نمونه در Protégé
انجام پروژه های استفاده از موتور استنتاج
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 884
  • بازدید کلی : 3,738